2014. február 15., szombat

Csillagjegyes körmös kihívás-Bika




Sziasztok



Kihívás mai állomása a bika,e jegy szülötteinek a színe a világos pink vagy a zöld.

Nekem mindkettő szín tetszik,igaz nem vagyok bika,a mai kihívásra egy pink lakkot választottam.



Nicole by opi lakkja a Be ama-zing a Kellogg's műzlik mellé járt,azt sajnálom,hogy nincs nálunk is ilyen akció....
Piros kék és pink színekben volt elérhetők. Nekem a pink után a piros volt az ami nagyon tetszett,viszont mostanában sok piros lakkom van-mondjuk pink is van bőven.
Nekem ez a krémes pink nagyon tetszik,egy rétegben is tökéletesen fed,a második réteget megszokásból kentem fel.
Kicsit tavaszias lett az egész,imádom a pillangókat,ezért must have darab volt a bornprettystoreban megvásárolható water decals.






 Chiny glaze-Fairy dust fedőlakkal sokkal szebb az egész manikűr,elmondhatom,hogy ez az egyik kedvenc fedőlakkom.
Nailland-nál beszerezhető:)




Water decals..












Imádom ezt a lakkot nálam telitalálat a matricával.Lehet a  Fairy dust nélkül is nagy kedvencem lenne.
Biztos az idén nagy kedvencem lesz ez a szín,szuper tartós 4 nap után mostam le.





Felhasznált lakkok és kellékek



Opi-Base coat
Nicole by Opi-Be ama-zing két rétegben
Bornprettystore water decals
China Glaze-Fairy dust




kedveled az ilyen pink lakkokat?
pillangós matricákat szereted?

21 megjegyzés :

  1. Tetszik! Fairy dust szerintem nagyon megy hozzá:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem pillangókkal és nélkülük is nagyon bejön ez a manikűr! :D

    VálaszTörlés
  3. imádom, csodálatos!! minden nélkül, mindennel együtt, és minden külön-külön is :DD

    VálaszTörlés
  4. Nekem legjobban a pillangókkal jön be :)
    Igazi tavaszi manikűr :D

    VálaszTörlés
  5. Hjajj, ezt a manikűrt nagyon a szívembe zártam bikaként, mert valami eszméletlenül betalált!!! Köszönöm! :)))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó ennek akkor külön örülök :) köszönöm

      Törlés
  6. Hú, mennyi lepke :) Szép az a pink. Nem is tudtam, hogy vannak horoszkóp-színek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szilvia gyűjtötte össze őket nekünk.Onnan néztem le :)
      én imádom a lepkéket nagyon :)

      Törlés
  7. Igazán vidám kis kompozíció, aranyos ezekkel a pillangókkal :)

    VálaszTörlés
  8. Wow! Ez tipikus Elenibikás rózsaszín!:D extra szép lett mindenhogyan :)

    VálaszTörlés
  9. Szép, kis cukor az egész! *.* Imádom. :)

    VálaszTörlés
  10. Erős pink lakk, cuki pillangók. Kell ennél több? :)

    VálaszTörlés
  11. En utalom a lepkeket,de a pink nagyon szep!

    VálaszTörlés
  12. Ó, azok a pillangók! Ezen az alapon eszméletlen jól néznek ki! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!