2014. február 22., szombat

Csillagjegyes körmös kihívás-Ikrek


Sziasztok



Teljesen kiment a fejemből,hogy ma van a zodiac kihívás következő állomása.
Így délutá összedobtam egy gyors manikűrt erre a témára.


Ikrek jegyűek színe a fehér és a szürke- hát egyikért sem rajongok mint ikrek.
Rám az ikrek jellemzőinek 95% érvényes :)

Mani manikűrömhöz a fehér és a szürke lakkokat használtam.
3 ujjamra került a Pupa-Chrome silver 015 lakkjából a többire az Essence-Floral grunge-02 Lily bloom gyöngyházas lakkját.
Bevallom nem kedvelem a mirror vagy chrome lakkokat,az összes apró hibát kihozzák a körömből,csíkos lesz stb.Szóval nem lesz a kedvencem ez a lakk.Fedése tökéletes.








Nyomdázás sem maradhatott el.
Mindenképpen valami virágmintát szerettem volna,ehhez a Pupa chrome lakkját használtam illetve a Konad fehér nyomdázó lakkját.










Felhasznált lakkok és kellékek


Sinfulcolors-Base coat
Pupa-015 Chrome silver 2 rétegben
Essence-Floral grunge-02 Lily bloom
Konad fehér nyomdázó lakk
Pueen54
Konad top coat




kedveled a chrome lakkokat?
valaki közületek ikrek ??? :)



12 megjegyzés :

  1. Csodálatosan szép a nyomdával, anélkül nem igazán.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a párosítás, hogy nekem ez nem jutott eszembe... :) 1 iker... :)
    jah és a chrome lakkal én sem jövök ki túl jól, alapnak nem szeretem...

    VálaszTörlés
  3. Annyira, de annyira szép lett *-* köszi szépen hogy szóltál az elírás miatt: )

    VálaszTörlés
  4. Ez a pupa lakk valami mesés! Nagyon tetszik a manikűr is. Igazából nekem nyomda nélkül jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Imádom! Annyira ütős így nyomdázva, wow!!!!!! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Nyomdával nagyon tetszik, nélküle nekem kicsit túl kontrasztos.

    VálaszTörlés
  7. Nyomdázva nagyon szép :) Jó lett :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép lett a végeredmény :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép! Ez a pueen nyomda minta nagyon jól mutat! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!