2014. február 2., vasárnap

Essie-Parka perfect

Sziasztok



Mai manikűröm egy ideje a laptop egyik mappájában pihent,Essie-Parka perfect lakkja a 2013 téli kollekcióban jelent meg ami a Shearling darling.
Nem vagyok nagy szürkés lakk párti,főleg a fehér bőrőmhöz nem nagyon passzol,viszont kisebb díszítéssel egy fokkal jobban kedvelem,de kedvencem sohasem lesz.

Nagy meglepetésemre a lakk enyhén csillámos.Viszont  nem igazán akar visszaköszönni felkenve.



Sajnálom,hogy ebbe a színbe nem került több a csillámokból,szerintem sokat dobott volna rajta.
Felkenve nagyon szép kékesszürke színe van.





Két rétegben elég jól fedett,viszont szerintem egy harmadik réteg is ráfért volna.
Erre került egy water decals ami kisebb csalódást okozott.
A matrica nagyon érdekes, lehúzva a papírról szépen a széle felpöndörödött.Alig tudtam rátenni a manikűrre.














Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Essie-Parka perfect 2 rétegben
Water decals-bornprettystore
Pupa-Top coat





kedveled a szürke lakkokat?



20 megjegyzés :

  1. Húúú, én megmondom őszintén nem szoktak tetszeni a matricák, de ez valami *-*

    VálaszTörlés
  2. Varázslatos manikűr, annyira tetszik :))

    VálaszTörlés
  3. Ez a babakék beütése csodásan életre kelti, hát még a felhasznált matricák! Csodás lett!!!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kár,hogy a matrica nem az igazi bornpretty minőség volt,eddig csak 1x volt ilyen gondom.
      de örülök,hogy neked is tetszik. :)

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik ez a manikűr :) Gyönyörű lett :)

    VálaszTörlés
  5. Meg nem mondtam volna az üvegről, hogy ez kék lakk. Felkenve szép, a mintát imádom, fekete vékony minta!! Minden manikűrhöz csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. inkább szürkéskék mint sima kék.de tény nagyon érdekes színe van:)

      Törlés
  6. Tökéletes!!!! Annyira szép a körmöd, minden jól mutat rajta :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép :) Alapban nem szeretem az ilyen szinű lakkokat, de ez a matrica nagyon feldobja.

    VálaszTörlés
  8. Kellemes az összhatás, szeretem a szürkéket.

    VálaszTörlés
  9. Én is csak alapnak tudom elképzelni ezt a színt, mert bár szép, önmagában kevés. A matrica nagyon feldobja, tetszik tetszik! :)

    VálaszTörlés
  10. Mennyire cuki ez a miniüveg! A szín pedig abszolút az én világom :-)

    VálaszTörlés
  11. Szép ,és nagyon feldobja az a matrica (:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!