2014. február 20., csütörtök

Flormar-Satin matte gs12 Tile

Sziasztok



Mai csodás lakkom egy Naillandos szerzemény,ilyenkor bánom,miért nem vettem más színeket is a Satin matte kollekcióból.
Bevallom nehéz online eldönteni,milyen egy szín élőben,de nem csalódtam,hogy ezt a lakkot választottam.

Flormar satin matte gs12 tile lakkja egy eszméletlen szép narancs teli csillámmal.
Első felkenésre már elvarázsolt,második réteg adta meg az utolsó lökést,hogy szerelembe essek.
Lámpafénynél mint egy diszkógömb szikrázik,egyszerűen imádom.



 



Erre került egy nyomdázás,ugye ezt mindenki maga döntse el,nyomdázással vagy anélkül tetszik ez a lakk.
Nekem nyomdázással nagyon bejön,kiemeli az alap csillámos színt.














Ha elcsábultál Naillandtól megrendelheted, vagy élőben megtalálhatod a Nailland standnál.


Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Flormar-Satin matte gs12 Tile 2 rétegben
Konad fekete lakk nyomdázáshoz
W203 winstonia nyomdapaletta
Konad Top coat




neked tetszik ez a lakk?
van Flormar lakkod?



32 megjegyzés :

  1. Tökéletesen gyönyörű O.O jaj ne jussak a Nailland közelébe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      eddig csak online rendeltem,de legközelebb élőben lecsekkolom :D

      Törlés
  2. Ó, te jó ég, ez valami gyönyörű! Elvesztem *.*

    VálaszTörlés
  3. Ez a szín fantasztikus! Mindkét esetben nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a lakk :) Nyomdázva nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  5. ez a lakk *-* te szent isten, meseszép *-*

    VálaszTörlés
  6. Ahhww elképesztően szép! Ezzel a nyomdázással meg mint valami keleti csoda...nagyon KLASSZ!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont erre gonodoltam,én is de nem akartam hülyeséget írni :D olyan mint valami tüzes alapon hullámok nem???

      Törlés
    2. Bizony olyan! Mint valami kínai csudaság...nagyon szép...még egy sárkányt ráraknék, mert mániám és akkor már tuti kínai az egész :P Épp töröm a buksim hogy megrendeljem e...vajon a kollekció összes lakkja ilyen meseszikrázó? Félek, hogy igen... :D

      Törlés
    3. akkor egyre gondoltunk :) :D
      nekem a Havana tetszik még nagyon,mondjuk mindet elfogadnám. :D
      szerintem mind csillámos lehet-de ezt csak gondolom...

      Törlés
  7. Nagyon tetszik, nyomdával és anélkül is, szerintem a nyomda és a lakk is 50-50%-ban van jelen, egyik sem nyomja el a másikat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper akkor ez a legjobb választás :) köszi:)

      Törlés
  8. Csodaszép ez a körömlakk! A nyomdázással nagyon dögös lett! :D

    VálaszTörlés
  9. Nyomdázva nagyon szép, anélkül nekem kicsit mikulásos :)

    VálaszTörlés
  10. Nyomdázva mint egy szexi bársony :D Csodásan fest ez a lakk!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  11. Tetszik ez a szín, a minta is. Még nincs GR lakkom, de ma már ez a második bejegyzés, ahol ezekről írnak és még a lakk is tetszetős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez flormar... de nagyon szuper....:)

      Törlés
    2. :D no, ezt jól benéztem. Épp dolgoztam és mindig zaklattak, ha bejelentkeztem :) A lényegen nem változtat, jó a lakk, a manikűr :)

      Törlés
  12. Nagyon szép ez a flormar lakk! Nekem is kell ilyen.:D
    A nyomda mintája,pedig telitalálat!Nagyon jól mutat olyan lávaszerű alatta a lakk! :)

    VálaszTörlés
  13. nagyon szép, tényleg kiemeli a nyomdázás :)))

    VálaszTörlés
  14. Neem tudok dönteni, hogy nyomdázással vagy önmagában tetszik-e jobban, viszont hogy kívánságlistás darab lett belőle, az tuti. :)

    VálaszTörlés
  15. Jaj ez a minta eszméletlen jó! :)

    VálaszTörlés
  16. Jujj de szép ez a szín!!! Fel is írtam a kívánságlistámra :D Nyomdázva is eszméletlen gyönyörű!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!