2014. február 23., vasárnap

Golden Rose-Satin matte 205


Sziasztok


Golden rose matte satin lakkokkal már szemeztem,viszont a sok negatív reklám elvette a kedvem tőle.
Végül beadtam a derekam,már csak azért is mert a kíváncsiságom elhatalmasodott rajtam,viszont bizonytalan voltam a színt illetően.
205 -ös a képen nekem full lilának tűnt,viszont nem olvastam jobban utána a dolognak,hogy a lakk végülis kék.






Felkenve magyon szép,2 rétegben tökéletesen fed,viszont  a lakk abszolút nem matt.
Én erre az Opi matt fedőlakkjából húztam rá egy réteget,szerintem a szerelem itt kezdődött közöttünk.
Imádom a matt lakkokat ez a szín fenséges matton.




 Nyomdázva a pueen 64es palettájával.









Összességében tetszik ez a lakk,más színt is szívesen kipróbálnék,kicsit azért bánt,hogy nem teljesen matt felkenve.
Nailland online oldalon ITT elérhető,vagy élőben az Árkádban.




Felhasznált lakkok és kellékek



Opi-Base coat
Golden rose-Satin matte 205 két rétegben
Opi-Matte top coat
Konad fehér lakk nyomdázáshoz
Pueen 64 paletta mintája






neked tetszik ez a lakk?
szívesen hordanád ezt a színt?

28 megjegyzés :

  1. Én is egy lila matt lakkot vártam az első kép alapján, erre... :D Érdekes. Matt fedőlakkal viszont abszolút csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      ezért érdekes online rendelni....legközelebb biztos a Nailland standnál vásárolok :)

      Törlés
  2. Nekem a matte velvet kollekcióból van meg a méregzöld, na az sem hozza a mattságot, inkább tompa megjelenésből indul, de a benne lévő csillámok mégiscsak odateszik magukat :D
    Csodás ez a lakk rajtad lemattítva, like! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a másik a zöld volt amire szemet vetettem :) na majd legközelebb :)
      de örülök,hogy ez is tetszik neked :) köszönöm

      Törlés
  3. Igen én is néztem már mások képein, hogy vagy a fénykép nem jó, vagy nem matt a lakk, de valami nem stimm :D

    VálaszTörlés
  4. Úristen, eszméletlen szép!! Imádom a Golden Rose lakkjait. :) Én nem régiben rendeltem a Nail Land-ről, ha gondolod nézd meg:
    http://thebeautysparadise.blogspot.hu/2014/02/nailland-rendelesem-golden-rose-lakkok.html.
    Kicsit féltem az online rendeléstől, de lévén hogy 250 km-rel lakok arrébb, nem volt más választásom.. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon kedvelem őket :)
      én is online rendeltem,de legközelebb biztos megnézem a standot :) sajnos az online rendelésben benne van,hogy más a képen a szín mint valójában,de nem bánom,mert maga a lakk nagyon szuper.
      megnézem a bejegyzésed,köszönöm:)

      Törlés
  5. Nagyon jól mutat nyomdázva :) szerintem is matt fedőlakkal nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  6. Minden hogy jól mutat, bár nekem az eredeti formája jobban tetszik, mert annyira nem szeretem a matt lakkokat :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem a mattítás előtt is nagyon szép volt, de nyomdázva még szebb.:))

    VálaszTörlés
  8. Nekem a mattított nyomdázás előtti állapotában tetszik leginkább, imádoma sötétkéket! :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem mindkét verzióban nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. nekem mattítva tetszik a leginkább! :))

    VálaszTörlés
  11. Kék lakk? Visszapörgettem, hogy tényleg a te blogodat nézem? :)
    Nyomdázva és anélkül is szép ez a szín, nekem a matt fura, talán mert nincs matt lakkom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ritkán van kék az biztos :D változtatni kéne nem?! :)

      Törlés
    2. De-de :) Nekem már a fele készletem kék, igaz, töredéke a te lakkmennyiségednek :)

      Törlés
  12. én is azért hagytam ki,mert nem matt. de lehet,hogy mégis benevezek rá,mert matt fedőlakkal tényleg istenien néz ki.

    VálaszTörlés
  13. Szép ez a lakk,nekem matton jobban tetszik.:)
    A nyomda pedig nagyon szuper rajta! :D

    VálaszTörlés
  14. Nekem is matt verzióban tetszik jobban. :)

    VálaszTörlés
  15. Nekem mindkét verzióban abszolút bejön :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!