2014. február 4., kedd

Kevert holo lakk nyomdázással




Sziasztok :)



Ismért olyan bejegyzéssel jövök,ami régóta pihen a gépemen,most elővettem és megmutatom.
Mint már tudjátok,imádom a holo lakkokat,pár hónappal ezelőtt gondolkoztam,hogy pár színt összekeverek.
Valójában először egy pinkes árnyalatot kaptam,majd egy lilásat végül nem teszett az egész.Addig addig kevergettem a lakkokat amíg egy szürke árnyalatot kaptam.

Szürke holo lakkom akkor még csak egy volt,a Nfu-oh-ja,de közel sem ennyire sötét és közel sem ennyire holos.






Erre a bundle monster palettájával nyomdáztam,virágokat,nekem tetszik az egész összhatása.















Felhazsnált lakkok és kellékek


Nfu-Oh-Aqua base
Kevert holo 2 rétegben
Bundle monster-Bm-314 palettája
Barna és piros lakk nyomdázásra
Konad top coat







szoktál lakkokat összekeverni?





11 megjegyzés :

  1. *-* Te jó ég!! Brutálisan szép *-*

    VálaszTörlés
  2. Neeem, keverni nem szoktam, de ez csodálatos, érdekes, hogy a minta más árnyalatát hozza ki az alaplakknak :) Nem is mondanám szürkének, annyi színben játszik :)

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki, barna nyomdával különleges :)

    VálaszTörlés
  4. Persze,hogy szoktam.Szerintem irtam is Neked,hogy a moyra holo lakkokbol nagyon jol lehet keverni,feltetlenul tobb uveggel vegyel majd.Ez a szurke szep lett nagyon.Mi volt az alapja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj hát amit mutattál mesés lett.
      nfu-oh 61-es lakkja volt az alapszín,ebbe tettem mindent. Princess sabra másik nfu kék illetve pinket,jade sárga holo-t.Szerintem a jade dobott nagyot rajta.

      Törlés
  5. én még nem kevertem össze sose lakkot,de mostmár itt az ideje :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemmm??? pedig nagy jó kis móka. :D
      olyat érdemes amit nem használsz sokat,csudijó lakkokat lehet keverni:)

      Törlés
  6. Én szeretek körömlakkokat összekutyulni :) eddig 5 db saját készítésű lakkom van .

    VálaszTörlés
  7. Én sem kevertem még össze lakkokat,de neked nagyon jó kis színt sikerült összehoznod.:D

    VálaszTörlés
  8. még sosem kevertem lakkokat, de már annyi jót láttam, hogy lassan ki kell próbálnnom :D gyönyörű színe lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!