2014. február 8., szombat

Körömlakkos kihívás-Csillagjegyek-Kos



Sziasztok


Teljesen kiment a fejemből ez a kihívás,most hogy bekapcsoltam a gépem vettem észre,hogy mások már posztoltak róla :D
Mai jegy a Kos jegye,amit a tűz,vörös élénrózsaszín jellemez.
Egy piros lakkot vettem elő,teljesen más lett volna a témája a manikűrnek,de "belefér" ebbe a bejegyzésbe.




Alaplakkom egy piros Nicole by Opi-Please Red-cycle még szilveszterre rendeltem és kb január közepén érkezett meg.
Tetszik ez a piros árnyalat,szerintem hasonlít a muskátliszínű Dior lakkomra,viszont ez 3 rétegben fed.
Erre került egy kis Sinfulcolors-Unwrap me fedőlakkja,csak próba képpen,plusz nyodáztam is.
Sinfulcolors-Unwrap me fedőlakkja érdekes, fekete és pinkes csillámok vannak benne,szerintem erre az alapszínre nagyon illik.








Itt ezzel le is zárhatnám a kihívás témáját.

A kész manikűr viszont ilyen lett,ha valakinek ez már nem fér bele a kihívásba akkor elnézést :)










Felhasznált lakkok és kellékek



Opi-Base coat
Nicole by Opi-Please Red-cycle 3 rétegben
Sinfulcolors-Unwrap me gyűrűs és hüvelykujj
Color club-Halo-graphic nyomdázni
Moyou london mother nature collection 01-es palettájáról pár minta






van közetek kos csillagjegyű?
kedveled a piros manikűröket?






18 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik, bár inkább valentinos lett, viszont a kos elvileg szenvedélyes jegy, szóval simán belefér szerintem :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez a szín, de a 3 réteges fedés miatt nem venném meg. Hasonló színt vettem Miss Sporty lakkból, ami egy rétegben is jó fedést ad Tetszik a manikűr, szerintem én kimaradok ebből a kihívásból is...vagy csak késve fogok alkotni valamit időhiány miatt. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. általában ez a bajom a piros lakkokkal,hogy átlátszik a körömvég.
      Elvileg ez a lakk annak lenne jó,akinek mondjuk nem ennyire fehér a körömvége mint nekem.Egyre jobban zavar ez a "probléma",sokszor ezért adok el egy-egy lakkot mert átlásztónak találom :D
      hát lehet nem is késni fogok a kihívásokkal,mostanában még kevesebb időm van mint eddig volt.....de kár,hogy nem csinálod,szeretem ahogy dolgozol :)

      Törlés
  3. Nekem, mint kosnak nagyon tetszik, a piros a kedvenc színem, és jól is áll, mert ősz típus vagyok :)
    Remek ez a manikűr :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ütős az a piros lakk!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon dögös ez a piros lakk! *-*

    VálaszTörlés
  6. Csini lett! Nagyon cuki ez a paletta. :)

    VálaszTörlés
  7. Fú, nagyon tüzes! A Sinful lakkal pedig félig megdermedt láva kinézetét adja, szuper! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű a lakk színe, annyira különleges :) és a minták is szépek:)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a Nicole piros lakk!
    A minták is nagyon jól passzolnak.
    Szerintem igazi tüzes mani lett!:D

    VálaszTörlés
  10. Lehetne akár tényleg Valentín napos is, de látom benne a lényeget :D A kos egy szenvedélyes jegy, szóval a Te manidon a szenvedély látszik leginkább, baromi ötletes, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű az alaplakk! Imádom. :D Én inkább valentin napi maninak tudnám elképzelni, de ennek ellenére, nagyon tetszik a végeredmény is. :) Csodaszép. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!