2014. február 12., szerda

Lancome-Grey lumiere



Sziasztok



Mai lakkom a Lancome-Grey lumiere egy gyönyörű sötétszürke már-már fekete lakk.
2013 őszi kínálatban tűnt fel,már akkor megtetszett karácsonykor lett az enyém.

Egy rétegben is szuper módon fed,második réteget csak a megszokás miatt húztam rá.
A lakk 6ml egy kicsi dobozka rejtette a kincset.
Az ecsete sima megszokott hosszúkás,jól lehet lakkotni vele.Gyorsan szárad fényesre.
Nem sok negatívuma van-azért írtam róla lejebb- viszont aki kedveli az ilyen árnyalatokat,más márkában is találhat magának.























6ml-es kiszerelése nem tetszik, az árához képest kicsinek érzem.Fedése és tartóssága kompenzálja az egészet,imádom az ilyen sötétebb árnyalatokat.
Felkenve olyan érzésem volt,hogy az Opi-Suzi in the pyreness lakkja hasonlít rá...?!



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Lancome-Gray lumiere 2 rétegben
gyöngy
Bundle monster-bm04 paletta mintája
Sárga és pink konad lakk nyomdázásra
Pupa-Top coat




kedveled az ilyen lakkokat?





7 megjegyzés :

  1. Nekem is pont az jutott eszembe róla,hogy hasonlít az opi Suzi in the pyreness lakkra.:)
    Nagyon szép kis elegáns manikűrt alkottál vele!

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Főleg a nyomdázás után! Nagyon feldobták a pici kis minták :)

    VálaszTörlés
  3. Érdekes a színe , de nekem nagyon tetszik , szuper lett rajta a nyomda :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a szín, szeretem az ilyen sötét árnyalatokat :) A nyomdázás is jól mutat rajta! :)

    VálaszTörlés
  5. Szép színe van, nekem tetszenek az ilyenek :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik, egyébként is szeretem a szürke lakkokat, számomra nagyon elegáns ez a szín. Jobban szeretem mint pl. a feketét. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!