2014. február 3., hétfő

ManiCute-Rejtvények



Sziasztok



ManiCute újabb állomásához érkeztünk,ami a rejtvények.
Enigma feladatkörben sokminden alkotható a körmökre,viszont én egy egyszerű szöveggel pár kérdőjellel oldottam meg a feladatot.

Mindenképpen holo lakkra szerettem volna készíteni,valami pinkesre gondoltam.Shaka egyik violet lakkját néztem ki magamnak,akkor láttam,hogy van mégegy ebből,de teljesen más a színe.
Nem tudom széria hibásak a lakkok vagy egyszerűen az egész a véletlen műve lehet,a két lakknak ugyanaz a neve viszont teljesen más a színük.



Egy átmentetet készítettem a két lakkal,erre került a nyomdázás.








Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Shaka-Holo violet két szín átmenetben
Mash 54-es paletta egyik mintája és Gals GA43 paletta mintái
Konad fekete nyomdázó lakkja
Konad top coat







kedveled az ilyen manikűröket?



9 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!