2014. február 17., hétfő

ManiCute-Szerelem



Sziasztok




ManiCute állomása a Szerelem,talán legjobban és legegyszerűbben elékészíthető manikűrje.

Színátmenetre készítettem különféle nyomdás mintákat,a lánykérés volt az,ami a központba került nálam.
A szíveket sem hanyagoltam,viszont nem nagyon erőltettem a piros színt.
Nekem a szerelemről inkább a rózsaszín-felhők- jutnak az eszembe:)

Imádom ezt a moyou nyomdapalettát,tényleg minden van rajta ami ehhez a manikűrhöz kellett.
Igaz nem egyszerű kiragadni egy-egy mintát a teli nyomdapalettáról,viszont tényleg egyedi manikűr készíthető vele.












Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Opi-Alpine snow
Opi-Suzi Hungary again
sminkszivacs az átmenethez
Moyou mother nature collection 01
Konad fekete nyomdalakk
Seche vite fedőlakk





kedveled az ilyen romantikus manikűröket?




26 megjegyzés :

  1. Szépséges lett, tetszik ez a lemez :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a kedvencem!
    Nagyon jó lett,a fehér-rózsaszín átmenet is és a minta is nagyon passzol a témához!
    IMÁDOM! :D

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos lett!
    Egyébként könnyű az ilyen mintalemezzel dolgozni? Már én is nézegettem ilyen típusú lemezt, de nem mertem megrendelni, mert féltem, hogy mindenhova kerül a körömlakk csak oda nem ahová szeretném...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      hát nem nagyon egyszerű. Ugye amikor felviszed a mintát a nyomdázó gumira, én a felesleget leszoktam törölni,hogy csak az a minta maradjon fent amit szeretnék:)

      Törlés
  4. uhhh kész vagyok... nekem ez a mani KELL. A körmeimre. MOST. :D

    VálaszTörlés
  5. Basszus (elnézést)...ennyi :D tényleg kb szóhoz se jutok, megszavazom az eddigi legjobb manidnak ^^ Eszméletlen hangulatos :)

    VálaszTörlés
  6. Tök jó lett! Nagyon szép ez a mintalemez, tényleg rajta van minden ami egy szerelmes manikűrhöz kellhet :)

    VálaszTörlés
  7. Ez igazán romantikus, tökéletes munka!

    VálaszTörlés
  8. Ennél szerelmesebbet lehetetlenség lenne elképzelni :D Nagyon jó kis alkotás lett, csodaszép!!

    VálaszTörlés
  9. Hű ez már egy komplett művészi alkotás! *.* Gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon aranyos ez a köröm:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  11. Az igazi szerelmi vallomás - körmökön. Anyám, ez nagyon ott van! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  12. Na nee.. *-* hát ez valami fantasztikus lett! Az átmenet alapnak nagyon jó ötlet volt, a minták elhelyezése pedig csodás a szívekkel együtt *-* Legközelebb már tényleg egy egész sztori/film fog a körmeidre kerülni :D

    VálaszTörlés
  13. Hát ez nagyon romantikus lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!