2014. február 22., szombat

Moyra holographic-255


Sziasztok




Nagyon kíváncsi voltam a moyra holo lakkokra,szép sorban tesztelem őket.
Mai választottam a 255-ös -szerintem pink- holo lakk.
Aqua base-n csodásan néz ki,szerintem sokkal szebb mint a Nfu-oh pink holo lakkja.
2 rétegben gyorsan szárad,az ecsete 50-50%-ban tetszik,nem vészes,de kicsit merev így nem fekszik fel szépen a körmökre.






Nyomdázva:








 
 






Aki gondolkozik a lakk megvásárlásán annak ajánlom,jól pigmentált szuper kis lakk ez.

Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Moyra holo 255 két rétegben
Pueen 64 nyomdapaletta mintája
Konad lila nyomdázó lakk
Konad-top coat





megvetted ez a lakkot? 
neked tetszik ez a szín?





16 megjegyzés :

  1. Szép lakk :) Nyomdázva nagyon szép :) .
    Nekem elég volt belőle egy réteg is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      igen ezek egy rétegesek,én megszokásból kenek fel két réteget :)

      Törlés
  2. wow, csodálatos ezzel a nyomdával, remek a minta és a szín is :)

    VálaszTörlés
  3. Most már muszáj beszereznem nekem is ezekből a Moyrákból, annyira csodásak :) Csak a választás ne lenne ennyire nehéz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így voltam.Elsőnek 3-at vettem meg,utána gondolkoztam és megvettem a másik hármat is. Biztos megbántam volna ha nem veszem meg mind,annyira szépek tényleg,és árban sem drágák:)

      Törlés
  4. Hű, de nagyon gyönyörű! Önmagában is, de azzal a nyomdázással egyszerűen tökéletes lett :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás színe van! Nyomdázva is nagyon tetszik! *-*

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű a minta és a lakk is*-*

    VálaszTörlés
  7. Csodás ez a szín is a Moyrától!:) Nekem is megvan,de még nem próbáltam ki.Azt hiszem itt lesz az ideje! :D
    Nagyon tetszenek a rózsák rajta.

    VálaszTörlés
  8. Nyomdázva nagyon tetszik, eltaláltad rá, hogy mi is való rá :) szép :)

    VálaszTörlés
  9. ohh, hogy mennyire jóóó színe van ennek a lakknak *-*

    VálaszTörlés
  10. hmhm. lehet, hogy ezt a lakkot is be fogom szerezni. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!