2014. február 1., szombat

Nail art stamping decal




Sziasztok


Ma mindenképpen szerettem volna írni erről a maniról,mostanában sokat kísérleteztem a "nail art stamping decals"-al.Ma volt több időm összehozni valami érdekesebb manikűrt.

Ugye ennek a lényege,hogy a nyomdázógumin lévő mintát,kicsit "kipingáljuk" más színnel vagy színekkel,majd a száradás után fedőlakkal kenjük le,és ezt az egészet mint egy matricát felrakjuk a felkent körömlakkra.
Eddig volt már pár alkalmam a kipróbálására,viszont a végeredmény nem volt tökéletes sohasem, most sem lett 100% mert egy helyenlátszik,hogy a mintából hiányzik egy mini darab.

Az alaplakk a Pupa holo silver lakkja, erre került a Moyou Salior collection 04-es palettájáról az egyik minta.
A kis részt egy Opi lila lakkal töltöttem ki,ez a Grape fit.
Az egész nekem nagyon bejön,más mint amit általában szoktam készíteni.Kár,hogy nem volt lehetőségem lefotózni napsütésben.















Gondolkoztam,hogy egy videó formájában adok teret ennek az elkészítési formának-nail art stamping decals-,de nem tudom kíváncsiak vagytok-e rá.
Esetleg lehet step by step is nekem teljesen mindegy :D írjátok meg mire vagytok jobban kíváncsiak :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Pupa-030 holo Silver 2 rétegben
Mash fekete nyomdázós lakk
Opi-Grape fit
Rimmel Creal fedőlakk
Moyou collection salior 04 palettája


ps: az eredeti manikűr itt megtekinthető,ami nálam látható az a sajátom,saját köröm,saját lakkok saját képek!!!
ugye ennek a manikűrnek az újrakreálása saját verziódban nem tulajdonítható lopásnak:) szóval ne írjatok óriási marhaságokat. köszi :)

http://lucysstash.com/2014/01/nailvengers-assemble-new-year-new-technique.html


neked tetszik ez a manikűr?


16 megjegyzés :

  1. Csodálatos manikűr! Ez most az egyik kedvencem!
    Már mikor először megláttam,mikor megmutattad,teljesen oda voltam érte,de így másodikra sem hagyott alább a rajongásom!:D

    VálaszTörlés
  2. Hűű ez nagyon klassz lett!! Én bármelyiknek (Vidinek is és Step by Stepnek) nagyon örülnék :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper ötlet, jöhet a step-by-step :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó, nálam is kedvenc lett, és szívesen megnézném hogy készült bármilyen formában :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a manikűr :)
    Én kíváncsi lennék rá videóformájában :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira királyi és elegáns - mintha egy olasz palotakertben sétálgatnék, olyan a mintázat és a hatás! :) A videóra pedig kíváncsi vagyok of course, jöhet! :))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper lett! Jöhet róla a step-by-step vagy a videó! :)

    VálaszTörlés
  8. látom Te is olvasod a Lucy's stash blogot :) szép lett!

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett! És ne foglalkozz a sok utálkozó iriggyel.... :)

    VálaszTörlés
  10. ez fantasztikus. *-* még több ilyen manit! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!