2014. február 14., péntek

Nicole by Opi-American as apple pie


Sziasztok




Ma semmiféle valentin-napi manikűrről nem lesz szó,egy sima piros lakkról írnék pár sort.
Rengeteg posztot elolvastam mielőtt megrendeltem volna,kerestem a tökéletesen fedő piros lakkot.Sok helyen írták,a Nicole by opi-American as apple pie lakkja egy rétegben fed.

Megszokott 15ml sokáig elég lesz,Carrie Underwood kollekcióból még volt pár ami felkeltette az érdeklősém,egy lakk még nem került ki a blogra,hamarosan sort kerítek rá.

Szóval nálam az egy réteges fedés nem működik,komolyan kezd nagyon zavarni,hogy fehér a körömvégem,viszont 2 rétegben tökéletes.







Színe talán azért különlegesebb nekem,mert enyhén csillámos,nem a megszokott sima piros lakk.
Nyomdázva:








Összegezve nagyon tetszik ez a manikűr,elég sokáig viseltem. Talán ez a lakk simán semmi mintával jobban tetszik a hétköznapokon.....



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Nicole by Opi-American as apple pie 2 rétegben
Mash -52 62 nyomdaplaetta
Konad fekete lakk
piros és fekete diszítő kő
Pupa-Top coat






kedveled a piros lakkokat?
simán vagy nyomdázva tetszik ez a manikűr?


10 megjegyzés :

  1. A piros az örök divat és a kedvenc színem, nekem nyomda nélkül jobban tetszik. Szép ez az árnyalat. Van nekem is piros lakkom, ami egy rétegben fed, de az egy réteg nekem hamarabb kopik, úgyhogy kettőt szoktam felkenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdekes,mert én is így gondolom ahogy Te,viszont magamon nem tetszett sohasem a piros körömlakk.
      Mostanában viszont szinte csak ilyen színeket veszek :)

      Törlés
    2. érdekes,mert én is így gondolom ahogy Te,viszont magamon nem tetszett sohasem a piros körömlakk.
      Mostanában viszont szinte csak ilyen színeket veszek :)

      Törlés
  2. szuper jó a színe :) nyomdázva is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép piros ez is!:) Én is azon vettem észre magam,hogy egyre több pirosas árnyalatú lakkot vásárolok.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!