2014. február 5., szerda

Nicole by Opi-Fisher queen



Sziasztok



Ma egy számomra különleges lakkot szeretnék bemutatni.
Idén megjelent első körben a Carrie Underwood nevével fémjelzett Nicole by opi lakkok.
Elég nagy dilemmában voltam,hogy ha veszek melyik színeket vegyem meg.
Elsőre szinte semmi sem tetszett,vagyis egyszerűnek láttam a színeket,szóval nyugtáztam magam,hogy nem kellenek.
Aztán egy blogra akadtam,ahol mégiscsak megdobogtatta a szívem 4 lakk.
Olyan szépen voltak felkenve,hogy azonnal ebay-re kattintottam,és nézegettem.
3 színt választottam,egy olyan eladótól akitől már rendeltem.

Az új lakkokról azt írták,hogy tartósabbak és sokkal jobbak mint amiket eddig lehetett venni.

Első áldozatom a Fisher queen,lila lakkja.
Bevallom engem ez a szín inkább matton ejtett rabul.

Felkenve már egy rétegben fed,gyorsan szárad,és elég fényesre.
A színe nagyon szép,én nagyon elegánsnak tartom,mostanában kedvelem ezeket a színeket a mindennapokban.
Talán az tetszett benne a legjobban,hogy enyhén csillámos.





Gyűrűs és kisujjamra került az Opi matt lakkja,első körben,majd az egész manikűrt mattítottam.
Ez a lakk valami fantasztikus. Imádom! Minden eddigi matt lakkot kenterbe vág.
Volt már alkalmam más lakkon kipróbálni,viszont ezen a színen teljes a szerelem.





 Erre jött a már megszokott nyomdázás.
Most a winstonia palettáját használtam, erről a matrjoska mintákat.

Nyomdázás lehetett volna jobb itt-ott hiányzik egy mini darab.







Imádom ezt a lakkot,nagyon örülök,hogy ez volt az egyik szín amit megvettem.
Elég különlegesnek érzem,hogy megérje az árát.5 napig volt rajtam minimum kopással mostam le,csak azért mert már más színt kívántam.


Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Chip skip
Opi-Base coat
Nicole by opi-Fisher queen 2 rétegben
Opi-Matte top coat
Konad pink
winstonia w 219
Pupa-Top coat




kedveled az ilyen lila lakkokat?
matt vagy fényes?



12 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, nekem nyomdázással jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. ahogy instagramon is írtam, a Catrice The Dark Knight lakkja hasonló, kifutó szín,szóval most kell rá lecsapni.
    itt találsz swatchokat (én megvettem, napfényben és halogén lámpánál látszik az a mély lilás csillogás, de az is szép nagyon mattítva)
    http://www.the-crumpet.com/2013/05/crumpet-reviews-catrice-lilactric-dark.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg olyan :)
      én annyira nem kedvelem a catrice lakkokat..

      Törlés
  3. Nem tudom eldönteni hogy a matt vagy a fényes tetszik e jobban. :D Mindkettő csodás! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon dög színe van, számomra mattan jön be jobban, igazi tiszteletet parancsoló árnyalat! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép mindkét verzióban,matton is és fényesen is.:D

    VálaszTörlés
  6. Csodás szín, nekem mondjuk fényesen kicsit jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. tényleg nagyon szép :) nekem fényesen jobban bejön :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!