2014. február 26., szerda

NOTD-Color club-978-Halo-graphic


Sziasztok



Mai egyszerű manikűröm,egy csodás holo lakkal készült.
Ugye mostanában holo mániában szenvedek-amit már nagyon jól tudjátok- viszont Color club holo lakkom még nem volt.
Halo-graphic egy szép pinkes árnyalat,felkenve mesés.
Nem túlzok,ha azt mondom kb. 70 képet készítettem,amikor nézegettem őket a gépen rájöttem,mennyire jó ez a holo lakk,abszolut a legszebb holo amivel eddig lakkotam.




Már az üvegben látszik,hogy mennyire szuper holo a lakk,felkenve mégszebb.










Sima cicás nyomdával került közelebb a szívemhez :)











Eddigi leges-legszebb holo lakkom ez,igazi HOLO,imádom.
Sokkal de sokkal szebb mint az eddigi másik márkák által használt lakkok.


Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Color club-978-Halo-graphic 2 rétegben
Konad fekete lakk
Konad Top coat





neked tetszik ez a holo lakk?
esetleg próbáltad már?


24 megjegyzés :

  1. Ez aztán a holo! Imádnivaló a cicás minta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony,a tökéltes holo :) örülök,hogy tetszik:) köszönöm

      Törlés
  2. Fantasztikusan édesek a cicákok :) Ez a manikűr nálam nagyon betalált, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik:)
      imádom a cicákat,nekem must have volt ez a paletta :)

      Törlés
  3. Tényleg gyönyörű ez a lakk!.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  4. Nagyon aranyos :) Ez a lemez nekem is megvan.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű szép ez lakk :) Nagyon cuki nyomdázva :D

    VálaszTörlés
  6. Tényleg GYÖNYÖRŰ ez a holo lakk!
    A cicákat én is imádom rajta,nagyon cukik!:D

    VálaszTörlés
  7. Frenetikusan szép, na erre a holo lakkra már én is azt mondom, hogy wow! Pedig engem a holo-mánia igen messzire elkerült eddig! :) Macskázva, akarom mondani nyomdázva pedig még űbercukibb :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Ilyen Color Club lakkot honnan lehet megrendelni?! Nagyon nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:-)
      Sok weboldalon annyi mintha usabol rendelnéd (lakk plusz a posta.)
      Szóval szerintem ebayen nézz körbe, én onnan rendeltem még kettőt :-)

      Törlés
  9. Keresem a megfelelő szavakat arra, hogy kifejezzem milyen gyönyörű ez a lakk, de sajnos csak hápogni tudok itt a képernyő előtt :) Csodálatos, egyszerűen tökéletes!

    VálaszTörlés
  10. Uhhh ez kiveri a szemem olyan holo, és az a macsekos paletta *-* Na jó az ilyen posztokat be kéne tiltani... :D

    VálaszTörlés
  11. Mennyire de mennyire de mennyire aranyosmár *-* Oda meg vissza vagyok a nyomdáért! Persze a lakk is szuper, de kiscica *-* (két napja fialt le a macskánk :D)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörűséges ez a lakk! :) A cicás mintáért pedig oda meg vissza vagyok! :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lakk! :) Nekem is van több holos lakkom a Color Club-tól, de egyik sem ilyen igazi holo, ennek ellenére azok is szépen csillognak!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!