2014. február 1., szombat

NOTD-Elegáns

Sziasztok


Egyszerű de mégis elegáns manikűrt készítettem mára.
Ugye mint mindenben ebben is megoszlanak a vélemények,hogy mi számít elegánsnak.

Nekem ebben a manikűrben az egyszerűség tetszik,egy sima alapszínt feldobtam pár vizes matricával.

Pupa 022-es lakkját használtam ami a Carnal pink.
Erre került a vizes matrica,ami engem nagyon emlékeztet az akrillal festett virágokhoz.
Imádom az alaplakkot,a színe mellett a finishe lenyűgöző.











Felhasznált lakkok


Opi-Base coat
Pupa-022 Carnal pink 2 rétegben
Water decals-Bornprettystore
Pupa-Top coat




kedveled az ilyen egyszerű mégis nagyszerű manikűröket?



26 megjegyzés :

  1. Huuuuu *-* csodás *-* Nagyon szeretem a matricás manikat *-*

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép ez a szín *-* nekem is mintha lenne egy hasonló Catrice lakkom. A minta pedig mesés *-*
    www.nikkiifashion.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Mar vartam,hogy kiprobald ezt a matticat.nagyon szep lett a mani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D olyan sokszor használtam,hogy elhasználtam az egészet :D imádtam ezt a matricát,már vettem belőle tartalékot. :D

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, tényleg szuper elegáns :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem kicsit sok a rózsaszín meg a rózsa is, de tényleg szép. Más alappal is el bírnám képzelni ezeket a rózsákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha kicsit átesek a ló túloldalára :D imádom a pinket és fel sem tűnik,hogy sok lehet :)

      Törlés
  6. csodás, tetszik hogy ennyire megy a matrica a lakk színéhez :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! A lakk színe is gyönyörű, de sokat dob rajta a matrica :-)

    VálaszTörlés
  8. Ohh, micsoda romantikus manikűr, fenséges lett! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Csodás manikűr lett :) Nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem is nagyon tetszik a lakk is és a matrica is!
    A matrica teljesen olyan mintha festve lenne,nagyon szép!:)
    Nem csodálom,hogy beszereztél pótlást.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!