2014. február 25., kedd

NOTD-Kiko sugar mat-456 Teal green


Sziasztok



Mai egyszerű manit a kékeszöld szín ihlette.Mostanában sok helyen láttam ezt az árnylatot,felkentem én is az egyik ilyen lakkomat.
Kiko Sugar mat lakkokat még karácsonykor szereztem be,viszont mindig akadt más lakk,amiről szívesebben írtam,így ez a gyöngyszem is a háttérbe szorult.
Bevallom a Kiko lakkokkal hadilábon állok,van ami tényleg szuper van ami siralmas,de még visszatérek a kiko pulthoz.
Sand mánián nem hagyott alább,sőt,ez a fajta márka lakkja is kapott nálam egy plusz lehetőséget,így kipróbáltam.
2 rétegben szépen fed a sand,a színe mesés.
Gyűrűsujjamra egy kis nyomdázás került.






Imádom ezt a színt,diszítve mégjobban tetszik:) Ez a Kiko lakk nálam nyert,tényleg remek darab!



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Kiko Sugar mat-456 Teal grenn két rétegben
Opi-Alpine snow
Dashica infinity plates 48 egyik mintája
Konad top coat




kedveled az ilyen színt?




17 megjegyzés :

  1. Nagyon szép szín, olyan tengerkéknek mondanám talán, az utolsó kép alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök,hogy tetszik
      elég csalóka a színe az biztos:)

      Törlés
  2. Elképesztő *-* Nagyon tetszik a manid: )

    VálaszTörlés
  3. Ez káprázatos! Az egész így egybe annyira tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett, tetszik ez a kék szín :)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép lett, a mintás is mehetne minden körömre :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a Kiko sand lakk!:D
    Mindig olyan jó kis lakokkal rukkolsz elő!
    A nyomdás díszítés pedig nagyon jól passzol ehhez a lakkhoz! :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, alapban szeretem a fehér-kék körmöket, ez telitalálat nálam :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!