2014. február 13., csütörtök

Pupa-036 Holographic lilac




Sziasztok


Mai lakkválasztottam a Pupa 036 Holograpfic Lilac nevezetű lakkja.
Ugye a nevéből már átjön,hogy egy lilás lakkról van szó.
Nekem az üvegben inkább pinkesnek ha,felkenve árnyékban jobban látszik,hogy lilás.
Szokásos módon 2 réteg kell a csodás fedéséhez.
Bevallom,mióta megvettem a Moyra holo lakkokat,kíváncsi vagyok milyenek.Ugyebár mostanában nagy a holo mániám :D




Erre jött a nyomdázás cheeky jumpo palettával.









Nagyon tetszik ez a Pupa lakk nyomdázással méginkább :)
Kedvencem a pufók macska :D



Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Pupa- 036 Holographic lilac 2 rétegben
Cheeky Jumbo plate 8 mintái
Konad lila és piros nyomdás lakk
Konad top coat








neked tetszik ez a lakk?
kedveled a holo lakkokat?





14 megjegyzés :

  1. Csodás ez a lakk! :) A pufók cica pedig imádnivaló! :D

    VálaszTörlés
  2. Már tervben van a holos Moyra, felírták nekem az üzletben, hogy hozzanak :)
    Nekem a piros annyira nem jön be a lilával, a többi minta jobban tetszik. De szép ez a holos lakk magában is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én megvettem mindet :D
      most nézegetve nekem sem tetszik a piros a lilán....

      Törlés
  3. Nagyon szép, hasonlít a moyra lila holojára? :-) és a pufi cica nagyon cuki... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom....
      de azt mondjuk észrevettem,hogy az összes szürke holo lakk egyforma.Szóval lehet ezek is hasonlítanak,majd megnézem :)

      Törlés
  4. Nagyon szep lakk, és nyomdázva is csodás:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű *-* a cicustól végem lett: D

    VálaszTörlés
  6. Nagyjából hasonlóan néz ki a télre felhízott Alex cicám, hogyha hanyatt dobja magát a kanapén. Imádom ezt a nyomdázást! :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a pupa holo lakk!
    Nekem a piros nyomda is bejön,jól kiemelkedik a lakkon.A vár és a cica meg nagyon fain.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!