2014. február 11., kedd

SinfulColors-1032-Pur rouge


Sziasztok



Mai napra egy szuper piros lakkot hoztam,megspékelve Valentin napos nyomdázással.

Sinfulcolors lakkokat nagyon kedvelem,kár hogy otthon nem lehet kapni.
Kedvező ára mellett,nekem a minősége is tetszik.Sokszor írom,hogy egy-egy nagyobb márkában is akad,gyengébb,ahogy ebben is....
Sima piros lakkról van szó,fedése nem rossz de lehetne jobb is.
3 réteget kentem fel,fotókon egyszerűen átlátszik a körömvégem-szerintem ez már nem is a lakk hibája,hanem az én fehér körömvégemé-too much white.









A hüvelkujjamra egy másik Sinfulcolors lakk került egy próba miatt is,nem rossz de szerintem másik színen jobban mutatna.
Fedőlakként muzskáló Gilded,szerintem még szerepelni fog a blogon.



Finishe nagyon szuper,igazi gél hatású.
Erre jött a nyomdázás.Sajnos az essence fedőlakkom kezdi megadni magát,a Dashica lakkokat szépen elkente.Sajnálom mert ezek a minták nagyon tetszenek,akkor is ha nem azok a  tipikus piros minták.










Nekem tetszik ez a manikűr,igaz pár nap utál leszedtem,de mindenkienk teszettek a minták:)




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
SinfulColors-Pur rouge 3 rétegben
Wintosnia nyomdapaletta w207
Dashica barackszínű nyomdázó lakkja
Sinfulcolors-Gilded egy rétegben
Color club-Halo-graphic
Essence top sealed fedőlakk




neked tetszik ez a lakk és a minta?



25 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, vidám, főleg a macis :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) szerintem is a macis a legcukibb :)

      Törlés
  2. Én is egyre jobban küzdök a fehér körömvégemmel .:D Sok lakk átlátszik ami nem totál jó fedésű...
    A színe nagyon szép piros és a minták meg tényleg nagyon arik. A macis a kedvencem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha van rá tökéletes tipped várom :) én nem jövök rá,hogy lehetne kezelni!!!
      lehet ezért kedvelem a sötétebb lakkokat nem tudom.....az nem üt át legalább.

      Törlés
  3. Júúúj ez a két lakkocska nagyon ott van a szeren!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszi
      mondom kár,hogy itt magyarban nincs sinfulcolor.....

      Törlés
  4. Nagyon dögös ez a piros :) És a macis minta a kedvencem!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legjobb szavakat használtad: dögös piros.
      örülök,hogy tetszik köszönöm:)

      Törlés
  5. Jó színe van ennek a lakknak. Nem próbáltad alulról is festeni a körmöd azzal a színnel, ami felül van? Nem látszana át a körömvég :) Sok-sok évvel ezelőtt muszájból festettem így a körmeimet, mert akkoriban a lakkok minősége siralmas volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem.erre nem is gondoltam. :D de kipróbálom hátha
      köszi a tippet :)

      Törlés
  6. A maciiiiiiii <3 Brutálisan szép színe van, pedig nem vagyok piros fan, de ezt még elnézegetném magamon is:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, nekem is a macis minta tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira gazdag színe van ennek a piros lakknak, egy ilyen színnek minden lány körömlakk-készletében ott lenne a helye!!! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép színe van a pirosnak! :)) De a fedőlakk tetszik a legjobban :) A minták nagyon cukik, szép az összhatás úgy, ahogy van! :)

    VálaszTörlés
  10. Woow, ez a lakk gyönyörű..*.* A minták pedig nagyon cukik :)

    VálaszTörlés
  11. Szia :-)
    Nekem is nagyon tetszik a piros lakk...
    Te merre is laksz pontosan? Azért kérdezem, mert azt olvastam, hogy idehaza nem kapható..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyat kértek már tőled, hogy tudnál e postázni egy másik országba ? :-D :-D :-D

      Törlés
    2. És Békésre mennyiért jönne el az a piros lakk? Most már nagyon érdekel a dolog ;-)

      Törlés
    3. fu szólhattál volna előbb is :D most magyarban vagyok,lassan megyek vissza olaszba...onnan elég drága a posta...

      Törlés
    4. Nemrég fedeztem fel a blogodat, és olvasgattam, nézegettem a bejegyzéseket :D és megláttam ezt a gyönyörűséget :D
      Mikor jössz haza legközelebb tudod már?
      Nekem úgy is jó, ha utána kérdezel odahaza, hogy mennyi a postázás, aztán ha nagyon horribilis, akkor majd kitalálunk valamit :)

      Törlés
    5. értem :)
      kintről nem tudom mennyi a posta de szerintem nem olcsó. úgy érné meg,ha legközelebb jövök és postázam.Nem tudom mikor jövök,ez a munkától és az anyagiaktól függ.

      Törlés
  12. Nagyon szép az a piros lakk ♥♥♥
    Te merre is laksz Ági pontosan?
    Mert azt írod, hogy idehaza nem kapható a Sinful márka :-/

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!