2014. február 27., csütörtök

Sinfulcolors-933 Secret admirer

Sziasztok

Kicsit rockos-ra vettem ma a figurát,egy szép grafitszürke lakkról írok pár sort.
Még mindig az 5 kedvenc lakkmárkám között van a Sinfulcolors,Secret admirer egy számomra szép árnyalat.

Csillámossága teszi kicsit különlegessé,felkenve egy rétegben is szuperül fed.
Az első pár képben fedőlakkal láthatjátok.






  

Matton nekem nagy telitalálat,főleg mert mostanában szívesen használok matt fedőlakkot.
Sokkal jobban látszik így,a rejtett grafit színe.





És nyomdázva.... 




Fedőlakkal a nyomdázott minta:







Összességében imádom ezt a lakkot,abszolút az én stílusom,nyomdázva méginkább :)
Állítólag jó ez a lakk nyomdázni,még nem próbáltam ki de kerítek rá sort.


Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Sinfulcolors-Secret admirer
Opi-Matte top coat
Konad fehér és pink lakk nyomdázni
Moyou biker collection-02 és 05
Konad top coat




kedveled a grafitszínű lakkokat?






14 megjegyzés :

  1. Nem igazán az én színem, nekem ez sötét, de nyomdázva, főleg fehérrel, alkalomra (nem esküvőre:) nagyon csinos :)

    VálaszTörlés
  2. Ez az első lakk ami matton tetszik ^_^ nagyon szép, különleges szürke: )

    VálaszTörlés
  3. fúúúúú ezt imádom *.* nekem matt fedő nélkül jobban tetszik *.* de így is-úgy is gyönyörűűű :))

    VálaszTörlés
  4. Csodás ez a lakk, mindkét verzióban és a mintával is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik,örülök,hogy neked is :)

      Törlés
  5. Nagyon különleges lakk! Tetszik nagyon!
    Matton,fedővel,nyomdázva,mindenhogy jó!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem még a mattítás előtti állapotában tetszik, ott nagyon csinos :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!