2014. február 7., péntek

Tündéres manikűr



Sziasztok



Az első manikűr volt amit a winstonia palettákkal nyomdáztam...
Ezek a tündéres minták állnak hozzám a leközelebb,nagyon tetszik mind.
Imádom a kissé infantilis mintákat,néha szerintem ilyen is kell a blogra.
Szóval a színátmenethez 3 lakkot használtam,erre jöttek a minták.
Egyedül ami nem igazán tetszik a kisujjamon lévő minta,azzal kezdtem a nyomdázást azt hittem jól mutat majd a kék a kékern,hát nekem annyira nem jön át.













Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Opi-Alpine snow
Sinful colors-Cindrella és midnight blue
sminkszivacs
Winstonia w208 paletta
Konad szürke és fekete lakk
Pupa-Top coat





kedveled az ilyen mintákat?



24 megjegyzés :

  1. Csodaszép, jó sok munka lehet benne :) Nekem a kék a kéken is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a jó munkához idő kell :) örülök,hogy tetszik :) köszönöm

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, nagyon tetszik! :-)
    Az a körömnyomda szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      szerintem az egész kollekció -winstonia- nagyon szuper :)

      Törlés
  3. Szép lett :) kéken nagyon jòl mutat , nekem tetszik

    VálaszTörlés
  4. na jó, ezt IMÁDOM :D iszonyatosan jók ezek a minták, nagyon-nagyon szép lett a manikűr :)) a kedvencem az a kis házikó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      nekem is a házikó a kedvencem :) olyan kis mesevilágos :)

      Törlés
  5. Na most lett végem mint a botnak! Eszméletlen!! lementhetem?:D
    Valami angyalos nyomdád nincs? mert akkor még a szívem is kihagyna pár ütemet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. angyalkás mintám nincs,max angyalszárnyak :) de örülök,hogy tetszik,köszönöm:)

      Törlés
  6. A gyűrűsujjadon lévő minta Nálam a favorit! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. ez valami meseszép *o* nagyon gyönyörű :) ez a kedvenc :D mostanában ennél gyönyörűbbet még nem láttam :)

    VálaszTörlés
  8. Az a két kék lakk megolvasztja a szívem :)))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, szeretem az ilyen mintákat :)

    VálaszTörlés
  10. Uristeen,tündérkék *-*♥ Ilyet én is elfogadnék *-* Nagyon csodás és imádni való minták (:

    VálaszTörlés
  11. nagyon aranyos lett pláne a gombán ülő tündér ^^
    Ha van kedved játssz a nyereményjátékomon:
    http://underthespellofbeauty.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép!
    Olyan tündér mesés!:D
    Tetszik a színátmenet és a minták is nagyon!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!