2014. február 18., kedd

Utóbbi idők termése és Moyra 251 manikűr



Sziasztok



Mostanában megint összegyűltek a termékek amiket vettem-kaptam,ma volt egy kis időm reggel és minden befotóztam.
Visszautazásom előtt betankoltam lakklemosóból a fenti képen látható :)

Múlt héten megkaptam a Bundle monster nyomdapaletta tartóját,bubblegum pink színben vásároltam meg.
Feketében mát volt nekem,a pink jobban tetszik.Egy dolog ami szerintem negatív,hogy a zipzár nekem kicsit nagynak tűnik...






Aztán múlt héten megérkezett,a Pueen új nyomdapaletta szettje,a stamping buffet, alig vártam hogy megnézzem végre közelebbről is...

24 darabos palettaszett teljesen más mint az eddig megszokottak.A palettákon teljes mintákat találunk,amikből egy-egy kis részletet nyomdázhatunk a körmünkre....
Kis cuki pink tartóban érkezett.






























Az egyik palettát kipróbáltam,a bejegyzés végén be is mutatom :)


Aztán tegnap végre Erikával is találkoztunk,kevés időre igaz,de megint nagyon jól elvoltunk.
Tényleg nagyon egy rugóra jár az agyunk :) A lakk terén 100% :D
Erika volt olyan kedves amikor Essie akció volt bevásárolt nekem.





Imádnivaló karkötőt ajándékba kaptam nagyon tetszik köszönöm szépen :)





Essie lakkok nagyon egyformána tűnnek de mégsem azok...
Mindegyik szín tetszik,imádom a sötétebb árnyalatokat,ugye aki rendeszeren olvas az tudja...






Sikerült megszerezni a Metal glam fedőlakkot,alig várom,hogy kirpróbáljam...




Kisebb keveredés után Erika átvette a Naillandban rendelt termékeimet.
Sajnos a standhoz nem jutottam el,de legközelebb nem fogom kihagyni...












Seche Vite Ultra-v egy szuper kis fedőlakk-legalábbis nagyon remélem-mindenképpen szerettem volna uv fedőlakkal kísérletezgetni..
Teszelés után lesz róla külön bejegyzés.

Aztán kis vásárolás is volt a Kökiben:



Manhattan lakk Erikánál volt,akciósan sikerült megvennem.
Pont azt beszéltük,jó lesz már inkább a tavaszias színeket vadászni...




Boudjois lakkal is szemezgettem Erikánál,a színe nagyon szuper remélem felkenve is belopja magát a szívembe.



Opi lakkot akciósan vettem-ahogy a cimkén is látszik.




Otthon a következőket vettem még:
Moyra díszítő kövek:







Moyra holo lakkok:





Aden lakk és essence díszítő:




Az Artdeco lakk a Marie Clarie újsághoz járt...


Ugy még ősszel kaptam Nailland csomagot .A következő lakkok lapultak benne:












Aztán a reptéren kiszúrtam magamnak egy Estee Lauder travel körömlakk szettet.
Már legutóbbi utazásom alkalmával is nézegettem ehhez hasonló készletet,akkor nem vettem meg.
Viszont most nem hagyhattam ki,kíváncsi vagyok milyenek ezek a szépségek.
A dobozban 5 db 5 mini lakk van,5ml-es kiszerelésben.









Kaptam egy parfümöt is Anyukámtól,Naomi Campbell Naomi,nagyon kelllemes illata van :)




És egy gyors manikűr.
Az utazás után nagyon ramaty állapotban vannak a körmeim,a gyűrűsujjamon belevágtam a bőrbe is...
A körmeim nagyon kicsik lettek,zavarnak de sajnos néha van ilyen :)
A felhasznált lakk a Moyra 251-es holo lakkja,nagyon szuper,teljesen odavagyok érte...
Nfu-oh aqua base lakkjára kentem fel 2 rétegben.Ami nem tetszik az ecsete,nagyon keménynek találtam.



és a Pueen egyik új palettáját bevetettem :)



















ha szívesen látnátok valamiről tesztet ne hezitáljatok megírni kommentben:)





17 megjegyzés :

  1. Az a madárkás paletta nekem KELL! :D

    VálaszTörlés
  2. Ja és mennyibe került az EL lakkcsomag? És nekem a mutatóujjadon lévő körömhossz tetszik a legjobban, de ez csak az én véleményem, mindenesetre nem kell pánikba esni, ha néha rövidebb ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      az már elég rövid nekem :D
      amúgy 40 euro volt a készlet,az egyik színt ma teszteltem,megéri az árát :)

      Törlés
  3. a moyra kövek nagyon jó minőségűek, én is szeretem őket, a pueen lemezek pedig csodaszépek!
    jól vásároltál nagyon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      ennek örülök,most vettem először,de szerintem nem utoljára :)

      Törlés
  4. Szerintem jó ez a körömhosszúság, a lakk is csodás, ezen bármilyen nyomda jól áll :)

    (Azért nem semmi ez a sok szerzemény, külön szekrényed van a lakkos dolgoknak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      igen az is,de külön szobám van szerencsére,ahol kiélhetem magam :)

      Törlés
  5. Te is rengeteg dologgal érkeztél haza,bár nagy részét már láttam.:)
    A pueen lemezek csodásak!
    Nagyon örülök,hogy tetszik a karkötő,remélem szeretni fogod,szerintem illik hozzád!:D
    A manikűr pedig nagyon jó lett amit a végére tettél.:D

    VálaszTörlés
  6. Hoppácska! Itthon jártál és mi nem is tudtunk róla? Hogy is van ez kérem szépen??? :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de azért sejthető volt facen...
      sajnos nem sok időm volt,Erikával is egy órát találkoztunk.
      de ne aggódj legközelebb többet leszek otthon,akkor tényleg szeretnék másokkal is találkozni :)

      Törlés
  7. Tyűűű, mennyi gyönyörűség...*.* Várom a teszteket! :)
    A manikűr nagyon tetszik, szép lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép dolgokat vettél, a Bourjois lakkra nagyon kiváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Az Aden lakknak meg tudnád írni a számát, vagy esetleg a nevét? Sajnos, nem tudom a képről lelesni(: Köszi!

    VálaszTörlés
  10. fú gyönyörűek, a madárkás paletta tényleg nagyon cuki :)) nagyon kíváncsi leszek a lakkokra, engem a gelly hi-shine lakkok vonzanak mostanában nagyon :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!