2014. február 6., csütörtök

"Waterfall" manikűr




Sziasztok



A "waterfall" elnevezésű manikűr sok helyen fellelhető,elkészítése egyszerű és mégis mutatós.
Én alapszínnek az Opi-Anti-bleak lakkját választottam,azért is mert elég ritkán használom.Erre felfestettem a a vonalakat,amik imitálják a vízesét a körmökön.
Nálam egy ilyen manikűrnél kell a csillogás,mindenképpen kell bele egy csillogós lakk.











Ha nem próbálkoztatok még ilyen manikűrrel,érdemes kísérletezgetni vele.
Szuper módon lehet variálni a színeket,hamar elkészíthető.




Felhasznált lakkok


Opi-Base coat
Opi-Anti-bleak 2 rétegben
Essence nail art pen-marry berry,more than silver,juicy coral,tribal summer
Essence better than top coat




szereted a "waterfall" manikűröket?
próbáltad már?



13 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik! :) És jó a színösszeállítás is! :)

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlen! Milyen régóta ki akarom már próbálni, meg is adtad hozzá a löketet :D köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó végre. alig várom,hogy lássam nálad :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! A színek nagyon összeillenek :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett :) ezek az essence díszítőlakkok milyenek? sokat szemeztem már velük, de sosem tudok dönteni, viszont most pár le van értékelve. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. simán. megéri megvenni őket!!!!!

      Törlés
    2. oké, király :)) akkor legközelebb megnézem őket :P :))

      Törlés
  5. Én is nagyon szeretem a waterfall manikűrt.:)
    Nagyon jó lett tetszenek a színek.:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, tényleg nagyon jó szineket válogattál össze :)

    VálaszTörlés
  7. Én nagyon szeretem ez a technikát, bár még csak kétszer próbáltam. :) Szép lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!