2014. március 18., kedd

31 day challange-Your cheer yourself up mani



Sziasztok



31 napos kihívás 13. témája a your cheer yourself up mani,azaz viditsd fel magad mani.
Erre az alkalomra egy cirkuszos manikűrt csináltam,színátmenetest.
Elég viccesnek találom a cirkuszos dolgokat,gyerekként rettegtem tőle,olyan szinten,hogy anno volt egy rajzoló verseny amit egy fogkrémhez adtak,imádtam pályázni az ilyen dolgokra,és megnyertem a fődíjat ami 2 cirkuszbelép volt,amikor megtudtam,bezárkóztam a szekrénybe. :D

Aztán szüleim elrángattak megnézni a műsort,tetszett az egész,és onnantól kezdve csak nőtt a cirkusz iránti rajongásom.Mostanában nem igazán követem,szerintem már nincs olyan hangulata mint régen.

A mai manikűrnél inkább a sárga szín volt a domináns,a bohóc sem maradhatott le :)














Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Opi-Alpine snow
Sinfulcolors:928 Let's meet,
                    853 Cloud 9,
                    30 Courtney orange
Winstonia W209 nyomdapaletta
Nailz craze Nc 05
KOnad fekete és naracs nyomdázólakk
Konad top coat




kedveled a cirkuszos manikűröket?




18 megjegyzés :

  1. fú nagyon szép lett, jó a színvilága :) :) és tök jó ez a téma, legszívesebben én is megcsinálnám :D :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes kivitelezés, a hangulata nagyon ott van! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Olyan igazi vidám mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) akkor jól teljesítettem a feladatot :P

      Törlés
  4. Ez szuper jó manikűr lett , annyira vidám :D

    VálaszTörlés
  5. Very cheerful and colorful design, love it!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól sikerült! :D Tetszik nagyon!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!