2014. március 20., csütörtök

Barry M-Gelly-Gnp 15-Guava


Sziasztok



Ma egy csodás Barry M lakkról írnék pár szót,abszolút pozitív dolgokat.


Még ősszel a Nailland csomagban lapult ez a lakk,talán ennek a színnek most van szezonja,legalábbis nekem,napsütésben és jó időben van kedvem használni ezeket az élén színeket.
Barry M Gelly lakkok igazi gél finist ígérnek,nos tényleg gél hatása van a felkent lakknak.
A Guava kékeszöld,de szerintem inkább türkiz,kicsit kételkedtem benne menniyre lesz tartós,vagy gél hatású,de teljesen magával ragadott,felkenés után le sem mostam.
3 napig hordatam,akkor is csak azért szedtem le,mert a ManiCute kihívásra csináltam egy másik manit,szóval nagyon jól bírta a kicsike.
Az első rétegben kicsit foltos volt,viszont sokat vártam a két réteg felkenése közt,így a második réteg már tökéletes volt.






Erre került az Essence metal glam gold tropperje a Steel-ing the scence,imádom,nagyon szuper fantasztikus :)
Imádom ezt a kombót,a Barry M e lakkja nagy kedvencem lett,szóval ebből a Gelly lakkokból biztos veszek még.
A Barry M lakkokat megtalálhatjátok a Nailland pultoknál,és a weblapjukon.










Felhasznált lakkok és kellékek


China glaze-Base coat
Barry M Gelly Guava 2 rétegben
Essence-Metal glam-Steel-ing the scence
Seche vite top coat





kedveled a Barry M lakkokat?


17 megjegyzés :

  1. Nagyon szép színe van, még nem volt szerencsém ehhez a márkához, de egyre több jó lakkot látok tőlük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy tetszik:)
      jó a barry m én nagyon kedvelem,ez a vonal nagyon közel áll hozzám:)

      Törlés
  2. Gyönyörűséges ez a lakk , imádom , aranycsillámokkal főleg :)

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű, kívánságlistás darab. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó,ha beszerzed kíváncsi leszek a véleményedre :P

      Törlés
  4. váó, csodaszép szín, gyönyörű:)

    VálaszTörlés
  5. Aztaaaaaa ..ez nagyon ütős szín! Nagyon tetszik! Az essence gold topper pedig nagyon jól illik hozzá!:)

    VálaszTörlés
  6. Még teljesen kimaradtam a Gelly vonalból, de nagyon jó színei vannak! Ez se semmi, nagyon jól áll rajtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bevallom én is.
      De kell még belőle,az biztos :)

      Törlés
  7. nagyon szép :) :) bejönnek a gelly hi-shine lakkok nagyon :)

    VálaszTörlés
  8. erről a márkáról még csak jót hallottam, ez is kellemes szín :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!