2014. március 23., vasárnap

Cartoon nails


Sziasztok


Cartoon körmöm elkészítése régóta tervben volt nálam, egyik este meg is csináltam.
Nekem nagyon tetszik ez a fajta díszítés,elkszítése nem ördöngős.
Elsőnek felkentem a fekete lakkot ami a Wet n wild-Ebony hates Chris,majd körben felkentem a kék lakkot ami az Orly-Blue collar lakkja,legvégén egy fehér árnyékot rajzoltam ecsettel és akril festékkel.
Ugye ennek a manikűrnek az elkészítése sok helyen fellelhető,az ötlet nekem innen jött








Szerintem a fekete és a kék kombó nagyon jól elfér egymás mellett,tényleg olyan mintha rajzolt körmeim lennének.
:)


Neked tetszik ez a fajta manikűr?



34 megjegyzés :

  1. Oh! Brutál! Baromi jól mutat rajtad, na majd összekapom magam és megcsinálom a Te ötleted alapján: )

    VálaszTörlés
  2. Amikor megláttam az első képet elámultam , fantasztikus lett :) !!

    VálaszTörlés
  3. Azt a mindenit, mennyire jó lett! *.* Nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem is nagyon ez tetszik az ötlet:) ( pink-el egy fokkal jobban)

      Törlés
  4. Nehh, ez mennyire kemény már? Mintha komplett matricát ragasztottál volna fel. És nem! :D Marha jól néz ki, nagyon-nagyon bejön! :)))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki! tényleg a meséket idézi :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) élőben is pont ilyen volt,meseszerű :)

      Törlés
  6. Ó de jó lett :)) tényleg olyan, mintha megcsillanna a fényben a fehér csíkok és pöttyök miatt :) csinálsz még ilyeneket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik köszönöm:)
      ó ezer mani tervben van,igyekszem majd megvalósítani őket :)

      Törlés
  7. Wooow,, nagyon nagyon jól néz ki :). Mindig annyira szépen dolgozol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen a kedves szavakat. Tőled külön jól esik,igazi megtiszteltetés a kommented!!!!

      Törlés
  8. Válaszok
    1. köszönöm :) :) örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  9. szép lett, nagyon extravagáns :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik, de nekem nagyon pepecselősnek tűnik, úgyhogy én biztosan nem fogok megpróbálkozni vele. :) Rajtad mindenestre szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. á nem,abszolút nem volt pepecselős.Szerintem egy akril virág elkészítése körülményesebb :D
      de örülök,hogy tetszik,köszi:)

      Törlés
  11. Már nézegettem ilyen manikat, de a tied nagyon-nagyon jól néz ki! Nagyon szuper ez a kék-fekete! :)

    VálaszTörlés
  12. Szenzációs!!!:D Nagyon tetszik! Hihetetlen mennyire ügyes vagy,bár ezt már sokszor bizonyítottad.:D
    Csodásan néz ki a kék és a fekete együtt!

    VálaszTörlés
  13. Hú, te jó ég, nagyon jó lett!!!
    Én itt láttam először hasonló manit:
    http://osztod.hu/megprobalta-leutanozni-a-koromfestest-amit-a-neten-latott/
    és egy jó darabig még nem fogom megpróbálni, bármennyire is tetszik, hisz szerintem biztos, hogy olyan (vagy még olyan sem) lenne a végeredmény, mint a 2. képen lévő. :D

    De a tiéd tényleg iszonyú jó, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhhhah amit a linken küldtél nagyon durva :D :D :D
      de örülök,hogy tetszik az enyém,köszönöm:)

      Törlés
  14. De jó, a színpárosítás is nagyon tetszik, ötletes az egész :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!