2014. március 22., szombat

Csillagjegyes kihívás-Mérleg



Sziasztok



Mai mérleg jegyre egy világoszöld lakkot választottam,Mint apple formájában.
Szuper kis lakk ez,egy rétegben már tökéletesen fed,világos színe ellenére is.
Nagyon kedvelem a Sinfulocolors márkát,olcsó tartós nagyon szuper.Csak jót tudok írni róla,nekem nagyon bevált.






Egy kis vizes matricával feldobva.







Nagyon kedvelem ezt a lakkot,talán az enyhe csillogása az,ami valójában magával ragadott :)


Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Sinfulcolors 947 apple mint 2 rétegben
Water decals Bornprettystore
Opi top coat




kedveled az ilyen árnyalatokat?







18 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett! a tollas matrica nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép színe van ennek a lakknak!! :) a tollas matrica is király, imádom a tollakat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj én is. ebből vettem egy párat,mindenféle színben:)

      Törlés
  3. Nekem ez a szín önmagában is nagy szerelem. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukik a tollak , szupi !!

    VálaszTörlés
  5. Ennek a márkának isteni színei vannak, ez már a többedik példány amit mutatsz belőlük és eddig még mindegyik teljesen levett a lábamról!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nagyon kedvelem.Ahhoz képest,hogy olcsó szerintem sok drágább márkával vetekszik.

      Törlés
  6. Hűűű, nem csak az alap szín csodás, hanem a díszítés is! Gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  7. Ez most nem az én színem, de a díszítés nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó színe van ennek a lakknak! Tetszik rajta a minta is nagyon!:)

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikus árnyalata van ennek a lakknak és istenien áll! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!