2014. március 29., szombat

Csillagjegyes kihívás-Skorpió


Sziasztok




Csillagjegyes kihívásra egy bordó lakkot választottam,a skorpió jegy szülötteire ez a szín is illik.
A lakk nem más mint az Opi-Just a little rosti.
Kellemesen csalódtam benne,sok hasonló színűvel rendelkezem már,de nem hiszem hogy egyik is ennyire szép fényesre szárad.
2 rétegben frenetikus....valamiért  imádom ezt az árnylatot.
Ne kérdezzétek miért,vonzza a tekintetem,a lakkos pultok előtt ezt keresems,sőt netes rendeléseknél sem másabb a helyzet.

Szóval ez a lakk is így utazott hozzám,nézegettem de nem kell,végülis a nagy rendelésben a kosaramban maradt.... :D
Nem bánom,tényleg szuper,viszont legközelebb már megfontoltabban rendelek.






árnyékban


Kivételesen egy sima fedőlakkal dobtam fel az egészet :)








Felhasznált lakkok

Opi-Base coat
Opi-Just a little rosti 2 rétegben
Pupa-Princess paillettes



neked hogy tetszik ez a páros?



21 megjegyzés :

  1. Elfelejtettem levegőt is venni, annyira de annyira szép ez az OPI! Pedig én nem kedvelem annyira a piros árnyalatokat, lakkból is elég kevés van, és kihívásokra szoktam használni, illetve karácsonykor előkerül :D De ez, hűűűűű *-* Topperrel is elég mutatós a drága ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó nekem kedvencem a bordó. mindig,minden alkalomra :)
      örülök,hogy tetszik,tényleg szuper ez a lakk :)

      Törlés
  2. Hasonlóan gondolkodtunk ennél a kihívásnál :) Nagyon szép lett a manid!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez az Opi lakk :)

    VálaszTörlés
  4. Jól mutatnak együtt. :) Nekem is van hasonló köröm a manikűrömben. :D

    VálaszTörlés
  5. Szép ez az alap, nagyon tetszik. <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a lakk , káprázatos :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű ez a szín, tetszik, ahogy napocska látszik a körmeiden, annyira fényes :) Úgy érzem kell :D

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus árnyalata van ennek a szépségnek, nagyon-nagyon bejön! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Szép nagyon ez az OPI lakk! Csodásan mutat rajta a Pupa fedő! :)

    VálaszTörlés
  10. Hű ez csodaszép lett! :) Abszolút kedvenc. *.*

    VálaszTörlés
  11. Mindkét lakk gyönyörű, de együtt...!!! Csodásak :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!