2014. március 8., szombat

Csillagjegyes körmös kihívás-Oroszlán


Sziasztok



Körmös kihívás mai jegye az oroszlán,nekem nagyon szimpatikusak e jegy szülöttei- apukám is oroszlán volt.

Viszont a mai színnel bajban voltam,a héten nem volt időm lakkozni-pedig azt beszéltük Erikával,hogy erre a témára van egy tökéletes lakkom- viszont időhiányban mást választottam,azt amit még vasárnap kentem fel,és a héten viseltem.


Az Aden  lakkokat eddig is kedveletem,kedvező ára illetve jó fedése miatt,így beszereztem egyet az újabb nagyobb kiszerelésűekből.Nekem ez mindenképpen új,mert amikor otthon vagyok,nem igazán vadászok Aden lakkokat.




A 138-as egy nagyon szép árnyalat,nekem felkenve inkább narancsságásnak?! tűnik,millió és egy csillámmal.
2 rétegben szuperül fed,egy-két képen viszont a körömvégnél átüt,de ezt a napsütésnek tudom be:)










Erre nyomdáztam a mash 72-es palettával.







Imádom ezt az aden lakkot,egyszerűen tökéletes.

Erre az egész manikűrre kivételesen Seche vite uv top coat-ot használtam,3 perc alatt kőkeményre száradt az egész-lakkozás plusz a nyomdázás.
A manikűrt extra próbának tettem ki,minden házimunkát kesztyű nélkül végeztem,3. nap 0 azaz nulla kopással mostam le.
Jelenleg nekem ez a tökéletes fedőlakk most,sima lakklemosóval lemosható!!!!!


Felhasznált lakkok és kellékek




Opi-Base coat
Aden 138-2 rétegben
Mash 72-es paletta
Konad fehér nyomdázós lakk
Seche vite-Uv top coat




kedveled az Aden lakkokat?
ez a szín neked hogy tetszik?



18 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, a fehér pöttyök szuperül feldobják!

    VálaszTörlés
  2. Maga a manikűr nagyon tetszik, de én valami arany-narancs-piros lakkot vártam, valami eltúlzottat és nagyon pompázatosat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legközelebb :D sajnos a héten semmire sincs időm,visszatért minden a régi kerékvágásba :( :,(

      Törlés
  3. Jó kis szín, a fedőlakk tippért külön köszönet. Ez lesz a következő amit kipróbálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen,kíváncsi leszek a véleményedre :)
      örülök,hogy tetszik a mani :)

      Törlés
  4. Nagyon szép ez az Aden lakk. :) Örülök, hogy bevált a UV top coat! :)

    VálaszTörlés
  5. Én nagyon szeretem az Aden lakkokat! Ez a szín is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Durván vibrál ez az árnyalat, nagyon szuper! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Csodás színe van ennek az aden lakknak!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ez az Aden lakk, igazán jól mutat a körmeiden, de mégis mintával a legtökéletesebb, szóval szuper manit alkottál, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  9. Megjelöltelek egy játékban,mert még jobban szeretnélek megismerni! :D
    http://angeldesign77.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!