2014. március 1., szombat

Csillagjegyes körmös kihívás-Rák


Sziasztok



Csillagjegyes kihívás következő állomása a rák.
Erre a jegyre jellemző a világoskék,ilyen manikűrt csináltam.
Egyszer már írtam,érdekes a viszonyom a kék körömlakkokkal,anno évekig csak kéket viseltem,akaratomon kívül :D,ugye ezért se tegyünk a kedvére a párunknak. :D
Szóval mostanában kezdem megint kóstolgatni a kék lakkokat,természetesen a körmömön,de körmös blog lévén nem kerülhetem el,hogy ne viseljem ezt a színt.

Egy új Kiko lakkot kentem fel,hozzá kipróbáltam a fedőlakkot is.





833-as gyöngyházas égkék ,két rétegben elég jól fed,a száradása sem rossz.
Nekem tetszik ez az árnylat,jól éreztem magam vele.







Nyomdázva





Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Kiko-833 Pearly sky blue két rétegben, 800 fedőlakk
Konad kék nyomáds lakk
Pueen71




kedveled az ilyen kéklakkokat?


11 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a kék lakk , nyomdázva is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás ez a kék szín! :)

    Van nálam egy nyereményjáték, ha van kedved nézz be.
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  3. Mennyire varázslatos árnyalata és csillogása van ennek a Kiko lakknak, gyönyörködöm a fotókban :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Szép! :) ha szeretném a kéket most tuti szerelmes lennék :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép, ez a kedvencem az eheti rák alkotások közül :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez a nyomda :) Szép lett :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép!:D csodás színe van a lakknak!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!