2014. március 13., csütörtök

Essie-736 Luxedo



Sziasztok



Essie-Luxedo bemutatására kerítek sort ma :) :)

Ez egy olyan szépséges lakk,amit nem volt egyszerű befotózni,nem sikerült visszaadni azt,amit előben láttam.
Ez egy sötétszilva szín,már -már fekete,amit az árnyékban készült képen lehet látni.
2010-es téli kollekció része volt,az ecsete teljesen más,mint amit már megszoktam,nem lapos és széles,sima snassz.
2 rétegben szép fényesre száradt,száradása nem rossz de nem is a legjobb.
Nekem tetszik ez az árnyalat,érdekes,különlegesnek találtam.
Az biztos,hogy azért is tetszik mert kedvelem a sötétebb tónusokat,jól érzem magam ezekkel a színekkel.






Nyomdázva nagyon tetszik,egy Color club holo lakkot használtam,amiről lesz majd külön bejegyzés mert már kipróbáltam.













Simán vagy nyomdázva nekem nagyon tetszik ez a manikűr,illetve maga az Essie lakk.

Felhasznált lakkok és kellékek:


Opi-Base coat
Essie-Luxedo 2 rétegben
Color club-Kismet nyomdázáshoz
Infinity stamping plates-48
Opi-Fast dry top coat



Neked tetszik ez a lakk?



9 megjegyzés :

  1. Nagyon szeretem ezt az Essie darabot, annyira szép szín! Rajtad is olyan jól mutat :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutat nyomdázva :)

    VálaszTörlés
  3. ú,de jó lett a nyomdázással!

    VálaszTörlés
  4. A holo lakkal elképesztően különleges. Én is mindenképpen ki fogom próbálni a Color Club lakkomat nyomdázáshoz, pedig korábban nem jutott volna eszembe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      mindegyik color club holo lakk jó nyomdázni :) kíváncsi leszek majd a véleményedre :)

      Törlés
  5. Fúúú, nagyon tetszik ez a lakk :) Én is imádom az ilyen sötét színeket, szerintem ez egy nagyon különleges árnyalat :) És nagyon jól mutat rajt a nyomdázás is *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!