2014. március 12., szerda

Estee Lauder-Nudité



Sziasztok


Mai napra egy nude lakkot hoztam mégpedig egy Estee Lauder formájában.
Ez az első ilyen szettem,ugyanis szettben vettem meg,ITT meg is mutattam az egész készletet.
Már nézegettem ennek a márkának a lakkjait,de egyik szín sem volt olyan nagy hatással rám,hogy teljes mértben megvegyem.


Nem vagyok nagy nude lakk rajongó,nehéz olyat találni ami illik a  bőrszínemhez,jól fed,és szívesen viselném.
Ebben a lakkban minden benne van ami nekem kell: illik a bőrszínemhez,nagyon jól fed, és szívesen hordtam.
Már egy rétegben tökéletes volt a fedése,második réteget megszokásból húztam rá.
Kicsi ecsetével nem volt nehéz dolgozni,a lakk szuper gyorsan szárad,fényesre.





Erre nyomdáztam.Szerintem elég őszies hatása van,ennek ellenére szívesen viseltem.







Teljesen elégedett vagyok ezzel a lakkal,5ml elég lesz egy darabig.
4 napig viseltem ezt a manikűrt,minimum kopás nélkül,Seche vite Uv top coat kitett magáért-ismét.



Felhasznált lakkok és kellékek:

Opi-Chip skip
Opi-Base coat
Estee Lauder-Nudité 2 rétegben
Pueen55 nyomdapaletta
Konad barna nyomdázó lakkja
Seche vite-Uv top coat





24 megjegyzés :

  1. Nagyon kellemes az összhatás :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutat a körmeiden, a nyomdázás is nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg őszies, biztos a barna nyomdázás miatt. Erre a lakkra viszont szinte minden színnel lehet nyomdázni, sőt szerintem kell is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ehhez van érzékem,tavasszal őszi manit csinálok :D
      szerintem is kell rá a nyomda..... :)

      Törlés
  4. Nagyon jó ez a nude lakk, nyomdázva és anélkül is. Tényleg jól passzol a bőrszínedhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm:)

      Törlés
  5. Gyönyörű a színe , egyszerű de nagyszerű !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legjobb szavakat használtad :) köszönöm:)

      Törlés
  6. szép, tetszik, a színpárosításról pedig nekem a kávé jutott eszembe. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is :D
      van egy hasonló orly lakkom,annak coffee break a neve :D

      Törlés
  7. Nagyon szép, a minta kiemeli a színét, nagyon jól sikerült mani (megint :D)

    VálaszTörlés
  8. Szép, szép, szép...elgyengülök a csodaszép nude lakkoktól :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh ennek külön örülök :) ettől elgyengültem én is :) pedig azt hittem nem fogom használni:)

      Törlés
  9. valóban az egyik legszebb nude lakk, és nagyon jól illik a kezedhez. mint mindig most is szuper a nyomda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Réka:) nagyon drága vagy :)

      Törlés
  10. Csodás ez a nude szín, és tényleg nagyon illik hozzád! : )

    Nézz be hozzám, egy kis játékra szeretnélek invitálni :)
    http://yvusbeauty.blogspot.de/2014/03/egy-kis-szemelyes-ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik! Olyan kifinomult manikűr.:) Csodás ez a nude lakk tényleg!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!