2014. március 14., péntek

Fragrance direct|Haul



Sziasztok...



Tegnap megérkezett a várva várt rendelésem,egy igen szuper kis oldalról,ami nem más mint a Fragrance direct. Az oldal ITT elérhető.

Az oldalon nagyon jó áron lehet smink illetve körmös dolgokat vásárolni,angliai,szóval nem kell tartani a vámtól sem.
Ezt az oldalt Vikinél már láttam tavaly,viszont a mostani rendelésemhez a löketet  Glitterfingersss adta meg :)
Órákat vagyis inkább napokat töltöttem,mire végignéztem az oldalt (majdnem mindent),így is sok dologra most akadtam rá ami tetszik,szorgosan tegnap le is adtam a második rendelésem.

Komolyan már tűkön ülve vártam,hogy megérkezzenek a lakkok,2 hét alatt ide is értek.

A csomagolás nekem -1 pont,a lakkok beszórva voltak,semmi bubifólia nélkül egy dobozba,a dobozt össze-vissza dobálták,ez látszott is rajta.Szerencsére nem tört el semmi,viszont szerintem ha már nyomtatott szuper kis rendelési papírra szánnak egy csomó időt,ezt ráfordíthatnák a csomagolásra.
Ettől független nagyon elégedett vagyok!!

Viszont arra felhívom a figyelmeteket,érdemes a jeleket is megnézni az egy-egy rendelt áru mellett,mert félreértésre is adhat okot.

Nekem pl.az első jelzés volt a Calvin Klein lakk mellett,ugye azt jelenti,hogy a termék csomagolás nélkül érkezik.



És amiket én vásároltam,linkelem is őket.


Sally Hansen




Miracle serium:innen
Ezt már le is teszteltem manikűr után.Adagolása egyszerű,egyenlőre nem tudom menniyre fogja befolyásolni a körmnövekedésem.De sok jó dolgot olvastam róla.

A pipettával szépen adagolható,hamar beszívódik,szerintem nincs illata.
Nekem elsőre nagyon tetszett,59%-al hosszabb körmöket ígér,hát nagyon kíváncsivá tett.




Base coat:Innen

Ezt is teszteltem tegnap este,szuper gyorsan szárad,azt írta a dobozon,hogy szín a körmökön tovább tart.
Nagyon tetszik,teljesen elégedett vagyok vele.




Cuticle teltávilító és balzsam :innen
Ezt is kipróbáltam,nagyon tetszik,hamar beszívódik.Kígyóubi illata van,nagyon kellemes :)
A kis tégely is szimpatikus,igaz nem volt egyszerű kibontani,de én nyertem.






Nicole by opi:Innen

Egyik kedvenc márkám,a lakkok eredetiek.

Daisy's lazy pirosas,enyhén csillámos,No limits egy sötétkék (nagyon tetszik már most látom) és a I'm a pool for love,egy csillámos fekete alapú.



Opi:innen

Just a little rösti at this.
Nem akartam megvenni ezt a lakkot,viszont bent maradt a kosaramban.De bevallom nem bántam meg,hogy megvettem nagyon tetszik a színe.





Manhattan Buffaloinnen


03 szürke
14 pink
és 07 narancs


Nem sokat tudok erről a kollekcióról,viszont tetszenek a színek.
Ezekből rendelek még az biztos,mind a 3 lakk elsőre is nagyon tetszik.
Talán most a narancssárga az,ami közelebb áll hozzám,ütős kis manikat fogok vele csinálni nyárra.




Bourjois:
1 sec innen
minik innen


Az 1sec színe kicsit megtévesztő,az alapszín szürkés,kicsit duchrome.Nagyon tetszik,persze ezt is tesztelnem kell majd.
A minik nagyon cukik,de csak 3 ml van az üvegcsében.Remélem,nem lesz gond a fedésükkel.






Calvin Klein-Bright fuchsia  innen

Nagyon szép fuchsia,nagyon egyben van,tetszik.Ezt már kipróbáltam tegnap,egy posztban hamarosan érkezik a teszt.






Revlon top speed innen


Csodás kék,nagyon vibráló színe van.Alig várom,hogy kipróbáljam.




Bourjois so laque Innen

Egy szóban:csodálatos!




Essie: All tied up innen

Ennek a színe is kecsegtető,kíváncsi vagyok milyen felkenve :)





Tegnap facebook-on kérdeztem melyik lakkot teszteljem elsőnek és a Nicole by opi- I'm a pool for love-ra esett a választás.


Ez a lakk valami félelmetesen hasonlít az A-England-Lady of shalott-ra.Ebben kicsit lilásabbak a csillámok,az alap fekete,mint az A-Englandnál.



Felkenve 2 rétegben ilyen:










nyomdázva ilyen lett,a paletta a bornprettystore oldalról való:innen









Összességében szuper az oldal,ajánlom,azért is mert a csomag elég hamar megérkezik,van paypal fizetés és az sem elhanyagolható,hogy nagyon jó  áron vannak a termékek:)
Egy negatívum a csomagolás,de ez ne tántorítson senki el, a rendeléstől.





neked tetszik innen valami?
ismerted ezt az oldalt,esetleg rendeltél már innen?





17 megjegyzés :

  1. Tetszik valami? :D A pinkes-rózsaszínes dolgok nagyon, csak csorgatom a nyálam :) Minden képről elfogadnék valamit :) Várom a teszteket is!

    VálaszTörlés
  2. Muszáj ilyet kérdeznem, van akinek lehet semmi sem tetszik innen :-D:-D
    Jaj én is észrevettem tiszta pink lakkok :-D

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik lakk gyönyörű :)
    Nicole by opi- I'm a pool for love-t nagyon jó nyomdázva , cukiii :3

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik lakk gyönyörű :) Már bánom, hogy nem tettem a kosaramba a szürke Bourjois-t és az épp tesztelt OPI-t. Na, de majd áprilisban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      ne is mond,én is felfedeztem sok dolgot amit bánok,hogy első körben nem vettem meg :) :D

      Törlés
  5. Szuper dolgokat rendeltél! Úgy látom, hogy a Sally Hansen körömágybőr ápoló mindenikek nagy favorit! :)
    A Nicole by opi I'm a pool for love elképesztően tetszik, nem is értem miért nem rendeltem meg... Na, talán majd egy következő körben... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt észrevettem én is :D
      ez a nicole tényleg nagyon szép,szerintem érdemes beruházni rá :)

      Törlés
  6. Gyönyörű minden O.O Kár volt látnom, mert most adtam le egy kis e-bay rendelést :D (nyomdázó, és pár paletta kezdésnek :), pedig én is tudnék még mit vásárolni :D
    Az a lakk nagyon nagyon szép, nem hasonlít szerinted az egyik GR lakkra a Paris kollekcióból a 314-esre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh szuper. végre nyomdázni fogsz???? :)
      megnéztem,hát minden képen más a GR de ezt inkább kékesnek látom,ennek a nicole lakknak fekete az alapszíne.
      amúgy a GR is tetszik:)

      Törlés
    2. Igen, ha megjönnek a kis paletták meg a nyomdám, megpróbálom :) De nem mertem még durva dolgokba belefektetni, később jöhet a Moyou meg a Pueen :D Meglátom ezekkel, hogy sikerül :)
      Igaz, annak tényleg kékes az alapszíne, bár van hogy lilának látom. O.o Kaméleon lakkok ezek :)

      Törlés
  7. Minden nagyon szép amit választottál! Már hetek óta tervezek rendelni, innen szeretném beszerezni az első Nicole by OPI lakkjaimat a Te hatásodra, a No Limits-t is kinéztem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyű Köszönöm nagyon kedves vagy.
      A no limits nagy szép mélykék pár helyen olvastam hogy matt, viszont nem mertem tutira írni mert még nem próbáltam ki.
      A like haley story-t is ajánlom az nem olyan régi kollekció darabja , írtam is róla, ha gondolod nézd meg;-)

      Törlés
  8. Minden nagyon tetszik amiket összeválogattál!:)
    Én is rendeltem tegnap,nagyon várom,hogy megérkezzenek!:)
    A Nicole lakk tényleg csodálatos!:D

    VálaszTörlés
  9. én is pont ezt az oldalt nézegettem, nagyon király dolgok vannak rajta :)) én is gondolkodtam, hogy rendelek :) gyönyörű ez a Nicole by OPI lakk, pont a stílusom :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!