2014. március 9., vasárnap

Ismerjük meg egymást!!

Sziasztok
Hozzám is elért a játék Erika jóvoltából,köszönöm.



A játék szabályai a következőek:

  1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  3. Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
  4. Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukon.

Akkor jöjjön 7 érdekes dolog rólam:


1. Nagy horrorfilm függő vagyok.Annak ellenére,hogy nem nagyon szeretem nézni a tv-t.Képes vagyok egy-egy horror filmet egy héten át minden este újra és újra megnézni.



2.Netfüggő vagyok. Itt nincs normális netem,ugyanis usb-s netem van,ami eléggé korlátozott,több mint a semmi,de nekem ez sem elég.Imádok gépezni,nézelődni,de sajnos az online videók nézéséről le kellett mondanom. 


3. Imádok nyelveket tanulni.



4.Imádok főzni,mindig szeretek valami új dolgot kipróbálni.A párom mellett sok dolgot tanultam,férfi létére a legjobb és legügyesebb "chef" akivele ddig találkoztam.


5.Tisztaságmániás vagyok.Néha már betegesen.Egy nap ha nem mosok kezet százszor akkor egyszer sem.


Nekem nincs 7 választottam,aki szeretné kitölteni szívesen elolvasom.



Kellemes estét :)

2 megjegyzés :

  1. Köszi,hogy válaszoltál!:)

    VálaszTörlés
  2. Hű, de irigyellek :) Én utálok nyelvet tanulni, de muszáj, főzni is utálok, de azt is muszáj, meg takarítani is...azért sem vagyok oda. Persze ha 40 órából állna egy nap, vagy nem kellene ezeket minden nap csinálni, talán nagyobb kedvem lenne hozzá.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!