2014. március 5., szerda

Kihívás-12 Tape mani


Sziasztok


Kihívás mani állomása a Tape manikűr.
Kedvelem ezt a technikát,viszont sajnos kevés alkalommal használom.
A lakk amit használtam egy multi-effect Kiko lakk,legutóbbi Kiko vásárlásnál jutottam hozzá.
A színeket nézegetve döntöttem úgy,hogy kéket választok,nem feketét vagy bordót.Számomra is meglepő volt,hogy kék,ugyanis én és a kék szín nem vagyunk nagy cimborák :)







A lakk teljesen olyan mint az essence lakkok,az egyik végén kék a másik végén pedig a gyögyház található.
Felkenve levett a lábamról ez a szín,egy rétegben már tökéletes volt a fedése,gyorsan száradt.






Erre készítettem a celluxos verziómat.Mivel a gyögyházas részét sem akartam kihasználatlanul hagyni,ezzel kísérletezgettem.
Simán nekem a manikűr kicsit "csupasznak " tűnt,így egy-két pontot sem sajnáltam róla.








Örülök,hogy megvettem ezt a lakkot,tényleg kellemes csalódás ért,mint a színét mint a fedését illetően.




Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Kiko multi-effect 08 2 rétegben
Cellux
Pontozó
Kiko-Top coat





kedveled az ilyen kék lakkokat?
simán vagy gyöngyházas verzióban?



12 megjegyzés :

  1. Ez milyen gyönyörű!! A kék lakkok is szépek, pedig én annyira nem vagyok (már, kicsit besokalltam) kék párti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      én most kóstolgatom igazán a kéket,talán kicsit erőltetem is magamra,de ez a szín nagyon ettsik magamon :)

      Törlés
  2. Ez nagyon tetszik, imádom a kék lakkokat!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép! *.*
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a sötétkék lakk!:)
    Mivel tudod nem igazán vagyok gyöngyház párti,nekem az alap sötétkék jobban tetszik most.:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem több kék lakkot kellene használnod, mert igen jól állnak! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!