2014. március 25., kedd

Kihívás-14 Stamping



Sziasztok



Kihívás mai állomása a Stamping azaz a nyomdázás.




Hozzám ez a díszítési forma áll a legközelebb,imádok nyomdázni.Mai lakkom egy Kiko 258-as csodás lila lakkja,egy csipetnyi selyem fénnyel.Üvegben a selyem fénye nem látszik,viszont felkenve annál inkább.
Eleinte magamon ez a szín nem tetszett,de megláttam azt az oldalát ami teljesen magával ragadott.Olyan kis romantikus,vintage.
Fényképezni sem volt gyerekjáték,nagyon nehéz volt lefotózni ezt a színt.





 
Erre jött a  nyomdázás,színátmentes verzióban.Ugye ezt úgy kell csinálni mitn a színátmenetes körmöket,viszont a színátmenetet a nyomdázópalettára viszed fel.







Nekem nagyon tetszik a lakk maga a nyomdázás is nagy kedvenc,imádom a színátmenetes manikat,nyomdázással igazi csemege.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Base coat
Kiko 258 két rétegben
Pueen 33 nyomdapaletta
Konad fehér lila és sötétlila nyomdázó lakk
Konad top coat
Sminkszivacs




kedveled a lila lakkokat?
ez a manikűr tetszik neked?




16 megjegyzés :

  1. Nagyon jól néz ki! :) Még nem próbáltam ezt a díszítési formát, de lehet ideje lenne, nagyon szép mintákat lehet felvinni így a körmeinkre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én csak ajánlani tudom.Én nagyon rákaptam erre a díszítési formára,egyszerű gyorsan megvan és tényleg nagyon szépen fel elhet dobni vele egy-egy manit :)

      Törlés
  2. Nem kizárt, hogy ez az eddigi kedvencem tőled. :) Annyira szép a szín is (a lila a kedvenc színem :P) és a minta is nagyon jól illik hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hu köszönöm szépen nagyon kedevs vagy:)
      én is imádom a lilát,pont most vettem egy másik Kiko lakkot ami szintén lila :)

      Törlés
  3. szerintem ez pont az a fajta lakk amin kifejezetten jó, és előnyös a nyomdázás :)
    szép lett

    VálaszTörlés
  4. Azt de jó néz ki, máskor is lehetne ilyen színátmenetes nyomdázás, csodaszép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oki felírtam :) örülök,hogy tetszik.köszönöm :)

      Törlés
  5. Csodás ötlet a színátmenetes nyomdázás! Nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  6. Imádom ezt a mintát és a színátmenetet, nagyon-nagyon begyere! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Csodás lett! Nagyon tetszik az alap szín is és az átmenetes nyomda minta is! :D

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű! Nagyon jó ez az átmenetes nyomdázás :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!