2014. március 19., szerda

Kiko-433 Gothic purple



Sziasztok


Mai napra egy nagyon különleges lakkot hoztam,mégpedig a Kiko jóvoltából.

Legutóbbi vásárlás alkalmával lecsaptam pár 1 euros lakkra,és ez is közte volt.
A Dark heroine kollekció 2013 őszén kerültek ki a polcokra,bevallom nem igazán szoktam Kikot teljes áron venni,így ebből,ősszel sem vettem semmit.

Most,hogy közel kerültem az outletben a Kiko pulhoz,megakadt a szemem ezen a lakkon is.
Imádom,hogy duchrome,nagyon különlegesnek találom a színét,bevallom felkenve méginkább tetszik.




Dark heroine kollekcióban 6 lakk jelent meg,képek alapján ez volt az ami igazán magával ragadott.Talán a lilás zöldes árnyalat az,ami igazán tetszik magamon,felkenve két rétegben látszik igazán.










Nyomdázva







Nagyon tetszik ,örülök,hogy nem maradtam le róla.
Száradása és tartóssága nem rossz,egy eurot simán megért.




Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Kiko Laser 433 Gothic purple 2 rétegben
Konad lila nyomdázó lakk
Gals Ga6 paletta
Konad top coat








Kedveled a duochrome lakkokat?



20 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Kicsit hasonlít az Essence Chic Reloaded lakkjára, nem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aham szerintem is :)
      nekem van egy hasonló lakkom-sinfulcolors- de az inkább fedőlakk,két rétegben nem értem el vele azt,amit ezzel :)
      mondjuk ez tovább birta a körmeimen,mint az essence :P

      Törlés
  2. Minden szögből nagyon szép a színe :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó szine van, szeretem a duokrom lakkokat :)

    VálaszTörlés
  4. Hiába no, kell nekem egy KIKO lakk :D

    VálaszTörlés
  5. Káprázatos a lakknak a színe :) Szép:3

    VálaszTörlés
  6. Nem rossz, nem rossz, de az üvegben sajna jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is pont erre gondoltam.
      Üvegben nagyon szép,de mondjuk azért felkenve sem olyan rossz ám :P

      Törlés
  7. Kiko lakkot muszáj lesz majd vennem...nagyon szép, nyomdával jobban tetszik, jól eltaláltad rá a mintát :)

    VálaszTörlés
  8. Veszedelmes ez a lila-zöld lakk, nagyon bejön! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Micsoda izgalmas lakk, kaméleon-lány :)

    VálaszTörlés
  10. fúúú, iszonyat szép :) :) most nagyon ráizgultam a duochrome lakkokra :D :D

    VálaszTörlés
  11. Tényleg gyönyörű ez a lakk és nagyon eltaláltad megint a mintát hozzá! :D

    VálaszTörlés
  12. Duochrome a javából :) Érdekes a lila és a zöld együtt, mégis milyen jól mutat!

    VálaszTörlés
  13. Van duochrome lakkom, annyira nem kedvelem őket, mert nem mindegyik olyan szép, mint az üvegben. De a tiédnek ezer arca van, megérte megvenni!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!