2014. március 28., péntek

Kiko-Cupcake 654




Sziasztok


Ma egy számomra is teljesen új lakkot hoztam.
A Kikonál most megjelent Cupcake sorozat egyik kék lakkja ez,654 -es Anice.
A lakk azért is új,mert teljesen más a felülete mint a sand lakkoknak,elég érdes,fedőlakkal inkább cukorka jellege van,nagyon érdekes.

Nem is tudom hol kezdjem....panaszkodjak vagy sem,3 kinézett szín közül egyet sem kaptam,viszont nem bánom,hogy ez a lakk is hozzám került.Nem élem a kék korszakom,felkenve magamon nagyon nyárias színt láttam,kellemes volt,viszont csak 2 napig tudtam "elviselni".
A lakk kupakjától mást vártam,azt hittem nem lesz ennyire csúszós,alig bírtam kinyitni.Szinte semmi fogása nem volt,csúszott,ok van design meg minden.... de azért lehetne kicsit másabb.
2 rétegben kentem fel a lakkot,a kér réteg felkenése közt több mint egy óra eltelt.Szerintem igy lettek tökéletesek a rétegek.











Ugye kiváncsi voltam milyen nyomdázva illetve fedőlakkal...
Fedőlakk csak a mutató illetve a kisujjamon van








Összességében nem rossz,sőt,nekem nagyon tetszik,hogy kicsit érdesebb a felülete.

Még 2 másik lakk várja a próbát,remélem sort kerítek rá hétvégén.


Felhasznált lakkok és kellékek
Opi-Base coat
Kiko-Cupcake 654 2 rétegben
Cheeky CH16 stamping palates
Kék konad lakk




neked hogy tetszik ez a lakk?
kipróbálnád ?

23 megjegyzés :

  1. Tényleg sütire hasonlít :D Nagyon tetszik, kár ,hogy itt nem lehet Kiko lakkokat kapni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D tényleg olyan
      hát kár, hogy otthon nincs ez a márka :(

      Törlés
  2. Ezeket a lakkokat már én is kinéztem magamnak, tényleg másabb a felülete egy picivel, látszik a képeken. :)
    Ettől függetlenül nagyon bejön, tetszik, most nagyon gondolkodóba estem, hogy valahogy be kellene szereznem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :)
      én még egy pinket és egy menta színűt vettem meg.Igaz teljesen más színek tetszenek :)

      Törlés
  3. Nagyon szep a koromlakk, pont megfelelo peldaul egy husveti manikurnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyah pont erre gondoltam én is :D
      örülök,hogy tetszik köszönöm :)

      Törlés
  4. Őrület ez a lakk, ŐRÜLET!!!! Honnan pattan ki a termékfejlesztők agyából mindig valami érdekesség??? Hihetetlen. Amúgy nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      köszi:) ehhez hasonló lakkok már megjelentek a Nicole by Opi kiadásában igaz ott csak 4 szín elérhető,de ahogy olvastam ugynez a végeredmény.
      nekem nagyon tetszenek az újdonságok,szeretek kipróbálni új lakkokat......igaz a sand lakkoknál sokat hezitáltam,de beadtam a derekam :D

      Törlés
  5. Ez a lakk engem totál megfogott O.O Fedőlakkal is baromi jól néz ki, nyomdázva is, de magában <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon kedves vagy,köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  6. Nagyon szép és különleges lakk... Kár, hogy felénk nincs Kiko. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó nálatok ezer más szuper márka van :P

      Törlés
  7. fúúú, nagyon szép lakk :) :) bár leírás alapján macerásnak tűnik a felkenése :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) örülök,hogy tetszik.
      az egy óra várakozás,nem direkt volt,belemerültem más dologba és elfelejtettem felkenni a második réteget :D :D
      amúgy várni kell a rétegek között,szerintem azért is mert,nem szárad meg rendesen a lakk.

      Törlés
    2. jaaa, értem :D :D akkor még jobb :)

      Törlés
  8. Annyira jól néz ki!!! Imádnám ha lenne itthon :(

    Mystyck
    lakk-hatas.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj tudom....hát bedobok majd valami játékot,teszek bele Kikot :) majd kitalálom mi mikor és hogy legyen :P

      Törlés
  9. A színe valami csodás, viszont a finis nekem kicsit bizarr. Érdekes, pedig a sand lakkokért odáig vagyok. :D Fedőlakkal viszont nagyon bejön. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!