2014. március 3., hétfő

ManiCute-Girl power



Sziasztok


Ismét elérkezett a ManiCute kihívás állomása,amit a Girl power nevet kapta.A képről nekem kapásból a pink és a csajos dolgok jutottak az eszembe,shopping egy-két társka meg cipő.
Szerintem a manikűrből többet kihozhattam volna,a héten beteg voltam nem igazán leltem örömem a lakkozában,de beértem ennyivel is:)














Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Kisujj és mutatóujj: Moyra sand 851két rétegben
Gyűrűsujj: Nicole by opi-Naturally 2 rétegben
Középső ujj:China glaze-Fuchsia fanatic
Hüvelykujj-Wet n wild Ebony hates Chris és Kleancolor 236 Chunky holo black
Nyomdázás:
Bm-307,Cheeky ch64,Konad m9



tetszik ez a girl power manikűr?








22 megjegyzés :

  1. szerintem így is fantasztikus lett!:)

    VálaszTörlés
  2. Kész vagyok tőletek, egyik jobb, mint a másik, ez is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Wow! Micsoda színpompa!!!! A tiéd lett a legjobb ebben a kanyarban! :) <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Igazi csajos mani:)

    VálaszTörlés
  5. Hű, ez igazán csajos lett! :-)

    VálaszTörlés
  6. Szuper színes,szuper csajos,nekem a tiéd a kedvencem most!:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, igazi csajos, hercegnős :)))

    VálaszTörlés
  8. De jó lett! A gyűrűs ujjad tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  9. Annyi sok szép manit láttam ebben a kihívásban, de a tiéd az abszolút kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  10. Szupi kis mani, a középső ujjon lévő a favoritom! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!