2014. március 17., hétfő

ManiCute-Olvadás


Sziasztok



ManiCute kihívás témája az olvadás,vinszont nehéz volt jól dönteni.
Mindenképpen színátmentes manikűr szerettem volna készíteni,ahol a fehér és halványkék színek érvényesülnek és erre cseppeket nyomdáztam.
A cseppek lehettek volna halvánayabbak az alapszín viszont tetszik.










Nekem tetszik ez a manikűr,remélem nektek is.
Nézzétek meg a többiek munkáit is.



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Színátmenethez :Sinfulcolors snow me white és Barry M  guava fehér lakkal keverve
KOnad szürke lakk
Moyou london Princess collection 09
Essence top coat










15 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, szuper ez a nyomdalemez :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az átmenet tetszik a legjobban! Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett!:D Én is ezzel a nyomdamintával akartam manit csinálni,de egyik lakk sem marad meg normálisan a körmeimen,mindegyikkel darabosak lettek a minták.:( A tiéd nagyon jól sikerült!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a manikűröd is, szokás szerint :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!