2014. március 31., hétfő

ManiCute-Tavaszi hangulat




Sziasztok



Mani ManiCute témánk a tavaszi hangult,imádom a tavaszt.
Végre újra van kedvem élni,én általában nagyon letargikus vagyok amikor tél van,utálom a hideget,szóval végre újra jó idő van.

Erre az alkalomra egy Ruby wing lakkot választottam,Gypsy,ami árnyékban világoszöld napfényben pedig csodás fűzöld lesz.
Imádom ezt a lakkot,nem tudom eddig miért hanyagoltam el,szerintem rekem tavaszias hangulata van.


Simán felkenve ilyen árnyékban:


Napsütésben:



Nyomdáztam lepkéket,virágokat,szerintem szupe rkis mani lett:




Napsütésben:












Neked eddig ez a kedvenc tavaszi manim,remélem nektek is tetszik :)


Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Ruby Wing-Gypsy 2 rétegben
Fekete konad lakk
Pueen46 és Pueen39 stamping plates
Moyou london Princess collection-08 és Kitty collection-02
Konad top coat



és a többiek munkái






27 megjegyzés :

  1. Valami eszméletlen jó ez a lakk! Nagyon tetszik, cuki lett :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű, nagyon tetszik :) annyira jók ezek a színváltós lakkok

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki az egész!*-*

    VálaszTörlés
  4. Ez iszonyat tetszik! Tényleg gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon szuper a manid!!!*-* baromi jó ez a színváltás, és a nyomda mind két színen jól mutat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      tényleg jó ez a lakk :) napon ezzel szórakoztam :D

      Törlés
  6. Mind a két színen nagyon baba ez a minta. :)

    VálaszTörlés
  7. De jóó! Tetszik, hogy ekkora színkülönbség alakul ki árnyékban és napsütésben. Én kéknek látom az első két képen :D Nagyon mutatós lett nyomdázva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsit becsapós,de örülök,hogy tetszik :)
      Az eredeti oldalon is írta :Wear a mint green indoors and enjoy a lime green outdoors. :)

      Törlés
  8. Elképesztő ez a lakk O.O teljesen odavagyok érte :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szuper ez a lakk! A minták pedig tényleg igazi tavaszias hangulatot árasztanak!:)

    VálaszTörlés
  10. Micsoda kis huncut egy lakk, imádnivaló! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  11. csodás ez a színváltós lakk, és a minta is rajta :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik :) köszi :)

      Törlés
  12. Nagyon tetszik, a lakk is, minta is...

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!