2014. március 7., péntek

Moyra Holograpfic-254



Sziasztok



Mai napra megint egy kék lakkot hoztam,ezen a héten szinte csak kék lakkokról írtam.
A moyra holo lakkokat sok blogon láthattátok már,viszont nem mehetek el mellette szó nélkül.
Egyszerűen káprázatos ez a lakk,nagyon tetszik,két rétegben csodálatosan fed.

3.nap lemostam mert meguntam,semmilyen kopás nem volt látható.
254-es lakk egy kék árnylat,napsütésben bámulatosan holo,imádom.





 






Nyomdázva mégszebb





 

 



Felhaszált lakkok és kellékek



Nfu-oh-Aqua base
Moyra 254 2 rétegben
Pueen 62 paletta mintája
Konad fekete lakk
Konad top coat




neked tetszik ez a holo lakk?
esetleg megvetted?









17 megjegyzés :

  1. Gyönyörű önmagában is, de nyomdázva is...*.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon tetszik, nekem a rózsaszín és a nude van meg, tényleg csodaszép napfényben. Nyomdázva, főleg így feketével fantasztikusan jól néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én megvettem mindent,éreztem,hogy kell,főleg mert jó áron kaphatóak :) tuti megbántam volna,ha nem veszem meg mindet :D
      örülök,hogy tetszik,mindenhogyan :)

      Törlés
  3. Szeretném megvenni ezt is és a nude-ot is, nagyon jól néz ki, de még csak az ezüst és a zöld van meg

    Mystyck
    lakk-hatas.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép magában is, de nyomdázva, mindent visz :D

    VálaszTörlés
  5. Wow, nyomdázva nagyon ütős lett! :)

    VálaszTörlés
  6. káprázatos lakk, most nyomdával jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szepen mutat a kezeden ez a szin,es ez a nyomdaminta is nagyon bejon.jol valasztottal!

    VálaszTörlés
  8. Én is imádom ezeket a Moyra holo lakkokat!:D Nagyon szép a minta rajta! Tök jól kiemeli a lakkot!:)

    VálaszTörlés
  9. A hét elején én is ezt viseltem. Nyomdázással különösen jól néz ki.

    VálaszTörlés
  10. A hét elején én is ezt viseltem. Nyomdázással különösen jól néz ki.

    VálaszTörlés
  11. Annyira meseszép ez a lakk! Jövő héten én is megveszem, eddig tudtam türtőztetni magam :D

    VálaszTörlés
  12. What cute nail polish and this model is so pretty :)

    VálaszTörlés
  13. Ebbe a kék holo lakkba a tavitündérek játékát rejtették bele, annyira bámulatosan szépséges! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!