2014. március 11., kedd

Moyra-Holographic 256



Sziasztok



Mai napra megint holo és megint egy moyra.
A 256-os moyra holo,csodás árnyalat,csodás lakk.

Imádom ezt a színt,egyszerűen mesés napfényben,ha választanom kellene egy kedvencet,talán ez lenne az első számú.
2 rétegben hamar szárad,erre nyomdáztam és a gyűrűsujjam szegecsekkel dobtam fel.
Nem érzem soknak nyomdázva plusz a szegecseket.
Az biztos,hogy a moyra holo lakkok nagyon jó árban megvásárolhatóak,aki még nem szerezte be annak,ajánlom,tényleg megéri az árát.
A holo lakkra én személy szerint Nfu-Oh A&A Top coat-ot használom,amivel kemény 3 napig bírta a manikűr.






Essence Dark romance-What gothic girls want-ban minden megtalálható ami csak kell. Szegecsek,kaviár egy-két csilligós glitter.














Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Moyra 256 két rétegben
Konad barna és Konad m83 minta
Essence szegecsek
Nfu-oh-A&A Top coat






neked tetszik ez a lakk?
esetleg megvetted vagy szeretnéd?



18 megjegyzés :

  1. Csak két holo lakkom van, ez meg a nude, de nagyon tetszik :) Nagyon jó lett nyomdázva!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      a nude is nagyon szép,igazad van.

      Törlés
  2. gyönyörű, ezt be kellesz szereznem az tuti. a mintával még szebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jók ezek a holo lakkok.kár lenne lemaradni róluk :)

      Törlés
  3. Ezekre a Moyra holo lakkokra le kellene már csapnom nekem is amikor haza megyek Magyarországra... Gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ne hagyd ki. amikor otthon voltam én gondolkoztam melyiket vegyem meg,de a végén mindet beszereztem
      most biztos bánnám :D

      Törlés
  4. Nagyon vagányak ezek a szegecsek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj szerintem is :) sűrűbben kéne használnom:)

      Törlés
  5. The nail polish looks so cute and the model is amazing :)

    VálaszTörlés
  6. De szép ezzel a nyomdázással :)

    VálaszTörlés
  7. Előre elnézést, de első gondolat: Basszus...de szép!!!! Azok a szegecsek valami eszméletlen jól feldobják!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      nekem cifrább- jó értelemben- gondolatom volt,amikor megláttam az opi sand lakkod ma :D

      Törlés
  8. Nagyon szép lett! Nekem egyáltalán nem sok a szegecs rajta,szerintem nagyon jól mutatnak! :)

    VálaszTörlés
  9. Fúúúú, gyönyörű magában a lakk is, de nyomdával és szegecsekkel tökéletes!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!