2014. március 4., kedd

Neon nails


Sziasztok



Tegnap az esős időben arra gondoltam,összehozok valami színes neon manikűrt.
Hiányoznak a színek,a vidám hangulat,alig várom,hogy jó,illetve jobb idő legyen.
Lehet túl korai,mégis egy szuper színes manikűrt alkottam a mai napra.
A technika a jól bevált nyomdázás,matrica formájában felrakva  a körmökre.

Pueen nyomdapalettát használtam,a kis mintákat kitöltöttem színes neon lakkokkal,majd ez az egész került fel egy fehér alapra.
Nekem nagyon tetszik ez a manikűr,vidám lett,kicsit időigényes de megérte a fáradozást :)




 









Felhasznált lakkok és kellékek

Sinfulcolors-Base coat
Sinfulcolors-101 snow me white 2 rétegben
Lakkok a mintákhoz: Maybelline 187 sweet clementine,190 green zing
Sinfulcolors 24/7 
Pueen 25
 









kedveled a neon manikűröket?



33 megjegyzés :

  1. fúúúúúúúúúú ez telitalálat!!! tizenöt a tizes skálán :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez fantasztikus, megérte a szöszölést! Nekem tuti nem lenne ennyi türelmem. Az Orly lakkok nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy tetszik:)
      türelmem van,időm sajnos nem mindig :(

      Törlés
  3. oh de jóóó. :D
    a mini Orly lakkok pedig nagyon cukik. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      jaj nagyon cukik,viszont élőben nagyon szépek,sokkal neonosabbak mint a képeken:)

      Törlés
  4. Nagyon szép, pedig nem szeretem a neon szineket, de ez nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Igazi vidám manikűr :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik:)
      muszáj volt már valami színeset csinálnom,kell már nekem ez a jó idő,meleg és madárcsicsergés:) -álmodozok-

      Törlés
  6. Aztabetyár!!! Te aztán nem kispályázol!!! Olyan mintha full-körömmatrica lenne!!!! wow, ejha és tyű, minden mennyiségben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik:) :) nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  7. Szuper lett, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Szuper jó lett , fantasztikus imádom !!!!

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos lett! Én még nem is láttam ennyire szép manikűrt :)

    VálaszTörlés
  10. Úúúú de gyönyörű, hogy van ilyen sok türelmed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      mániákus lakkozó vagyok,ilyenkor kikapcsolok,ellazít az egész :) nagyon szeretek kísérletezgetni,csak sajnos nem mindig van időm erre :(

      Törlés
  11. Szent ég! :D Ez valami csodálatos lett!
    Imádom,hogy ennyire színes! :)
    Telitalálat ez a manikűr!:D

    VálaszTörlés
  12. Aztamindenségit! Nagyon-nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  13. Te. Jó. Ég. Eszem megállt, annyira gyönyörű és szépen kidolgozott, wow! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!