2014. március 3., hétfő

Nicole by Opi-A-nise treat


Sziasztok




Mai első bejegyzésben egy általam imádott homoklakkról írnék,ami nem más mint a Nicole by opi-A-nise treat.


Mivel imádom a sand lakkokat,a feketét sem vetem meg,nekem ez így ötvözve telitalálat.
A lakk nagyon szuper,2 rétegben tökéletes,egy rétegben is megállta volna a helyét,de második réteg kell rá.
Szuper gyorsan szárad,5 napig hordtam,a gyűrűsujjam előbb kopott meg mint a sandal felkentek.
Nagyon tetszik,hogy a fekete alapszínben rengeteg csillám van.











Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Nicole by Opi-A-nise treat két rétegben
Gyűrűsujj: Opi-Alpine snow 2 rétegben 
Fekete konad lakk Moyou princess 12 mintája



És egy hasonlóan szép mani :



Este ManiCute ne feledjétek:)




neked tetszik a fekete fehér kombó?




21 megjegyzés :

  1. Hú, nekem nagyon tetszik! A homoklakkokért is oda vagyok, meg a fekete fehérért is. Nemrég kaptam fekete-fehér tollas lakkot. :) Imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy tetszik:)
      tollas? az biztos szép lehet :)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik ez a lakk , fantasztikus rajta a nyomda

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon tetszik! Nekem is kell! Ilyenkor jobban zavar, hogy itthon nem kapható :(

    Mystyck
    lakk-hatas,blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      nicole by opi-t én ebay-ről szoktam venni :) ott biztos megtalálod...

      Törlés
  4. szuper manikűr, olyan vagány lett, de mégis csajos :) nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  5. Ez valami fantasztikus! Nagyon szép (:

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép manikűr, a rózsaminta nagyon feldobja.:)

    VálaszTörlés
  7. Szuper csini lett a nyomda mintával! Szép ez a Nicole lakk is! :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, de csak a fekete-fehér nyomdával. Önmagában nekem kicsit unalmas a lakk :/

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!