2014. március 27., csütörtök

Nicole by opi-Still into pink


Sziasztok




Napszemüveg kötelező a következő poszthoz :D :D
Ma a legeslegeslegszebb neon lakkomról szeretnék írni,ami a Nicole by opi-Still into pink.
A lakkot régóta kinéztem magamnak,ugye ezer és egy pink lakkom van sokat hezitáltam rajta..kell nem??! mi legyen....
Amikor hozzám került,kis idő eltelte után kentem csak fel,bevallom leesett az állam.
2 rétegben fed,mattra szárad a lakk,enyhén csillogó.Szerintem ez teszi különlegessé,hogy nem egy sima matt finishe van,hanem enyhén csillámos,ami fedőlakk használatával lesz intenzívebb.
Imádom a pink lakkokat,egy sinfulcolors neon lakkom van,de nálam már ez viszi a pálmát!!!
Minőségben mindenképpen.







Fedőlakkal:





Nyomdázva








Matt verzióban


Olyan szinten ütős ez a lakk,hogy szép barnának látszik a kezem :D Pedig rosszabb vagyok mint Hófehérke elhihetitek.....
Egyszóval imádom.



Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Nicole by opi-Still into pink 2 rétegben
Konad fekete nyomdázó lakk
Moyou Princess plate collection 09
Konad top coat
Opi Matte top coat




neked tetszik ez a lakk illetve szín?
matt vagy fényes verzióban?



21 megjegyzés :

  1. A szín annyira nem jön be, nekem már elég neonos, de nyomdázva, matt verzióban nagyon tetszik :]

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik! Hol lehet ezt a lakkot beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebay-en vettem.örülök,hogy neked is tetszikv :)

      Törlés
  3. Hű ez tényleg nagyon ütős!!!

    VálaszTörlés
  4. Fenséges ez a lakk, a bőröd pedig pikk-pakk lebarnult mellette :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a látszat ugye néha csal... :P :D
      örülök,hogy tetszik a lakk :)

      Törlés
  5. Tetszik, pláne nyomdázva. :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira szeretem az ilyen színeket! Nagyon jó kis mani lett! nyomdázva és magába is szuper!
    Egyébként pont az egyik posztodnál néztem, hogy milyen barna a kezed, de akkor ezek szerint csak a fény teszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos,mert elég hypo színem van,nyáron sem szoktam barna lenni,nem igazán szeretek napozni. :)
      örülök,hogy tetszik a mani,köszi :) :)

      Törlés
  7. Mindenhogy gyönyörű ez a lakk! Önmagában,matton,nyomdázva.:D

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett! Nekem a legjobban fényesen, nyomdázva tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Ezzel most megöltél! :D Matton, fényesen, mintával... mindehogy! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóó végre. Azt hittem én vagyok az egyedüli aki megveszik ezért a lakkért :) köszönöm :)

      Törlés
  10. húú ez nagyon nagyon tetszik. mindenhogy. *-*

    VálaszTörlés
  11. Azt a mindenit, ez aztán nem semmi lakk! A színe, a finish-e, meg maga a lakkozás, csodás!

    VálaszTörlés
  12. Ezt hogy csak most láttam meg?!:D-de utálom mikor Park napig nem tudok blogot olvasni- no matt ide matt oda, ez brutál szép, nyomdázva viszont csillagos 6-os :) nagyon szuper a minta, abszolút illik a lakkhoz, mellékesen megjegyzem nagyon jó érzékkel választod ki mindig a mintát!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!