2014. március 21., péntek

NOTD|T-Rex



Sziasztok


Mai T-Rex mani elkészítését INNEN vettem,bevallom alig vártam,hogy megcsináljam.

Ránézésre lehet egyszerűnek tűnik,valójában egy csomó időm ráment,de megérte a vele való vesződést.

Alapszíneknek inkább neon lakkokat használtam,erre jött a fehér spirál szerű nyomdázás,majd a T-Rex-ek.
A dinók mind olyan színűek mint az alaplakk,tehát neon pink sárga,zöld narancs és kék.
Nekem tetszik ez a manikűr,vidám,főleg a neon színek miatt.










Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Opi-Alpine snow-erre jöttek a neon lakkok
Dance legend-Banana party

Maybelline 187 sweet clementine,190 green zing
Sinfulcolors 24/7 
Orly-Skinny dip
Winstonia w216 és w 220 paletták
Konad top coat





Neked hogy tetszik ez a manikűr?

32 megjegyzés :

  1. Ez egy tökéletes pénteki vidám manikűr! Hosszabban is viselted vagy csak "nekünk", a blogra készült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy tetszik:)
      3 napig volt rajtam,aztán elbúcsúztam a dinóktól :D

      Törlés
  2. Marha jól néz ki! :D Amúgy biztos alap dolog, de hogy csináltad, hogy a dinóknak fekete legyen a körvonaluk? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      a dinók is nyomdázva vannak,majd kitöltöttem őket az alpszínekkel,és így kerültek fel.
      ennek a technikának "nail stamping decals" a neve,vagyis a mintát a nyomdázógumin hagyod,majd kitöltöd színnek,fixálod fedőlakkal,majd amikor megszáradt lehúzod,és mint egy matricát és felteszed a körömre.

      Törlés
    2. wow, nem is tudtam, hogy van ilyen.:)
      ez a manikűr nagyon menő lett, én egy percig sem gondoltam, hogy egyszerű dolgod lett volna, pedig először azt hittem a dinók körömmatricák.

      Törlés
    3. ó jó lett volna ha matrica lett volna :D
      de örülök,hogy tetszik,köszönöm :)

      Törlés
    4. Először én is azt hittem matrica! :D Köszönöm szépen a választ, lenyűgöző lett, megérte vele pepecselni! :D

      Törlés
  3. Gyerekkoromban hatalmas dínó rajongó voltam :D Mindent gyűjtöttem ami dínós volt és a kedvenc meséim és filmjeim is dínósak voltak. Szóval engem ezzel megvettél kilóra! :D Meg amúgy is cuki! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mond :D én is imádtam :D Denver az utolsó dinoszaurusz fan voltam :D

      Törlés
  4. jajj, nekem KELL az a mintalemez!!!!

    VálaszTörlés
  5. hát ez király lett :D imádom a neon színeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is :) örülök,hogy tetszik a mani :) köszönöm:)

      Törlés
  6. Szuper színes,szuper dinós! :D Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus! Micsoda ötlet, imádom az ilyen formabontó tulitarka manikat, olyan vidám leszek tőle :))) Imádom tényleg :)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jópofa lett, vicces és vidám. :))

    VálaszTörlés
  9. Mindig csodálom a türelmed :) Nagyon jó lett, bár a dinók nem a kedvenceim, de maga a manikűr fantasztikus!

    VálaszTörlés
  10. Hát ez nagyon veszett. :D Az a dínók nagyon cukik. :3

    VálaszTörlés
  11. Hát ez eszméletlen jó lett, imádom! Jól áll Neked ez a vidám stílus is :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!