2014. március 2., vasárnap

P2-090 Opulent



Sziasztok



Ivett által kapott lakkot szeretném ma bemutatni nektek.
Ezt a lakkot még nála láttam,szerelem volt első látásra.
Amikor megláttam,hogy a csomagban lapult megörültem neki,szóval iparkodtam ,hogy felkenjem.




Sand lakk lévén csalódást nem vártam tőle,sőt....
Első rétegben nem voltam elragadtatva,viszont nagyon gyorsan szárad.
Második rétegben már teljesen magával ragadott,egyszerűen csodálatos.
Azt bánom,hogy nem igazán adja vissza azt,amit az üvegben látok-a duochrome csillogást.










A képekre nézve az jutott eszembe mennyire hasonlít a Rimmel space dust lakkjára amiről már írtam,viszont sokkal jobban tetszik ez az árnylat.Ez a lakk sokkal homokhatásúbb.
Fedőlakkot is használtam rá,csodás így is.









 Jó ez a márka,kár,hogy itt nem kapható,remélem sikerül beszereznem ebből.






Neked hogy tetszik ez a lakk?





17 megjegyzés :

  1. De gyönyörű! Nagyon tetszik, szeretem az ilyen szineket. Nekem ez most fedőlakkal jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fedőlakkal tényleg szép lett :)
      köszönöm:)

      Törlés
  2. Csodálatos ez a szín, nagyon különleges :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a lakk nekem lett feltalálva, de komolyan! Annyira tükrözi az egyéniségem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  4. Nagyon különleges! :) Fedőlakkal pedig csodás! :) Csak tényleg olyan kár, hogy nem kapható itt sem ez a márka! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nagy hiba,szerintem jó kis márka ez.
      örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm:)

      Törlés
  5. Nagyon szép homok lakk, engem az IsaDora emerald Crush-ra emlékeztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is hasonlít arra is
      olyan mint a rimmel.....az is :)

      Törlés
  6. Szép lakk! Fedővel jobban kiadja a csillámokat,de simán is tetszik.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      nem nagyon szeretk használni fedőlakkot sand-ra,de most erre felkentem :D

      Törlés
  7. Eszméletlenek ezek a smaragdzöldre hajazó kis csillámok benne, engem ezzel megvettek kilóra :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Ebbe a lakkba szerelmes vagyok, ha legközelebb Ausztriába megyek, fel kell kutatnom. :D

    VálaszTörlés
  9. Ha jól látom, zöldes csillámok vannak benne, nagyon szép.Fedőlakkal jobban kijönnek a csillámok :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!