2014. április 3., csütörtök

Color Club-Eternal beauty


Sziasztok



Color club holo lakkok,az egyik legszebb holo lakkok közé tartoznak,Halo Hues kollekció egyik darabja az Eternal beauty.Nagyon illik rá a fantázianév...ezt eltalálták.

Abszolút csodás mesés imádnivaló  :D lila holo lakkról van szó,egy álom volt viselni.
Régebben egy csodás manikűrt láttam ezzel a lakkal,nyomdáztak vele,olyan szinten magával ragadott,hogy megrendeltem.
Felkenve 2 réteg kell,viszont hamar szárad,tartós és isteni a színe.
Otthon a color club lakkok nagyon jó áron kaphatóak- 990ft- nekem nagyon tetszik ez a márka,a holo lakkok méginkább.
Szuper kis listám van már,azokból,amiket mindenképpen kiakarok próbálni,és nem elhanyagolható a Ruby wing vonala a Clor clubnak.
Felkenve ilyen:







Nyomdázva eleinte elnyomva éreztem a lakkot,de nem olyan szinten csodás volt napsütésben,hogy állandóan ezt nézegettem.
Nagyon tetszik,hogy néha-néha felcsillan a holo a minta alól.




 

Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Color club-Eternal beauty 2 rétegben
Konad nyomdázó lakk-lila
Mash-72 stamping plates
Konad top coat



kedveled a holo lakkokat?
ez a manikűr nyomdázva vagy simán tetszik- már ha tetszik :)







14 megjegyzés :

  1. Csodaszép ez a körömlakk! Hajaj... még egy kívánságlistás darab! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a CC holo lakkjai a legszebbek :) lassan beszerzem mindet.... :)

      Törlés
  2. Nem vagyon nagy lila rajongó,de ez eszméletlen szép lakk!:D A nyomda minta és a szín is nagyon passzol hozzá!:D

    VálaszTörlés
  3. Nyomdázva valami eszméletlen gyönyörű és különleges*-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szín, a nyomdázás is profi :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Én is nagyon kedvelem a Color Club holoit, bár nekem csak régebbi kollekciókból vannak :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem nyomda nélkül jobban tetszik, nem fedném el ezt a szép lakkot.

    VálaszTörlés
  7. Isssssssteni ez a lila holo, kell nekem! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!