2014. április 26., szombat

Csillagjegyes kihívás-Halak


Sziasztok


Elérkeztünk a Csillagjegyes kihívás utolsó-halak állomásához.
A halakra jellemző egyik szín a türkiz,egyértelmű volt,gofy tengeri manit csinálok.

Az alaplakk a Bourjois-22 Turquise block amiről itt írtam már,erre jött a szokásos nyomdázás.










Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Bourjois-Turquise block 2 rétegben
Cheeky CH38 stamping plate
Moyou london Sailor collection 4
Konad top coat
Konad zöld lakk nyomdázni





neked tetszik ez a manikűr?


21 megjegyzés :

  1. UHh ez valami gyönyörű lett :) <3

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű és ízléses - mint mindig! Tetszik az ujjpercgyűrűd is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy tetszik a gyűrű is :)

      Törlés
  3. Hú de jó lett :) Az a gömbhal nagyon cuki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy tetszik :) jaj nekem is a kedvencem :D olyan jópofa ez a hal :D

      Törlés
  4. Ahh...imádom ezt a kéz színt együtt, annyira jól mutatnak együtt :) A minták közül a mutató ujjadon lévő tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      a hullámos mintán pedig gondolkoztam,mert el elvileg nem ezt akartam,viszont amikor már felkentem rá a lakkot....késő volt :D -bal első mintát akartam....

      Törlés
  5. Nagyon szép lett ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  6. Ó, de édes az a tarisznyarák *.* De minden minta csodálatos :) Elfogadnám én is :)

    VálaszTörlés
  7. Isteni ez a két szín és a minta is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!